مقالات بهائیت

مقالات بهائیت (2506)

پنج شنبه, 16 خرداد 1398 09:35

پیوند بهائیان و مسیحیت تبشیری در حمایت ازاسرائیل

نوشته شده توسط

بهائیت در ایران : یکی از آموزه هایی که مسیحیان تبشیری در بین تشریح انجیل به آن می پردازند، بحث لزوم تشکیل اسرائیل به استناد پیشگویی های کتاب مقدس می باشد که این امر روشن می سازد که تبشیری ها در راستای منافع صهیونیزم، مسیحیت را نیز به عنوان ابزار به کار گرفته اند.

روش "استناد به پیشگویی های کتاب مقدس برای تحقق حکومت اسرائیل" شیوه ای است که یهود بنا بر آن اهداف خود را ترسیم می کند و از این جهت این نوع اعتقاد به واسطه صهیونیست ها در فرقه ها و نحله های سایر ادیان نیز تسری داده شده تا حامیان صهیونیست منحصر در یهود نباشند.

اگرچه در مذهب یهود، نژاد و نسل حرف اساسی را می زند و یهودی حقیقی کسی است که از مادر به این کیش زاده شده باشد اما گرایش به صهیونیزم چنین محدودیتی ندارد زیراکه یک صهیونیزم در هر دین و ملتی قائل به برتری نژاد یهودی و تشکیل حکومت این قوم در سرزمین اشغالی می باشد که از این نظر صهیونیست ها را می توان سربازان غیر یهودی اسرائیل دانست.

بهائیان نیز در بهره گیری از روش "استناد به پیشگویی های کتاب مقدس برای تحقق حکومت اسرائیل"  بسیار کهنه کار هستند چنانچه بانیان این فرقه ضاله از این شیوه در آثارشان بسیار بهره برده اند. در کتاب وارثان کلیم، صفحه23 و 24 دقیقا با همان مشیی که مبلغان تبشیری در تفسیر کتاب مقدس دارند و با استناد به کتاب مقدس، حمایت همه جانبه خود از این رژیم غاصب را ابراز می کنند.

نکته جالب اینکه بهائیان حتی از مسیحیان تبشیری نیز در این رابطه سبقت گرفته و تاریخ تشکیل دولت اسرائیل را به انبیا منسوب کرده اند و در همان کتاب گفته اند که 1844 میلادی که آغاز غصب جدی اسرائیل بوده در کتاب دانیال نبی آمده است. در حقیقت بهائیان و مسیحیان تبشیری یک رسالت مشترک دارند و آن دشمنی با اسلام و حمایت تمام قد از جنایتکاران صهیون می باشد.

بر اساس این گزارش از دیگر نقاط مشترک بهائیان و مسیحیان تبشیری در حمایت از اسرائیل می‌توان به بحث ضرورت تبلیغ بین مسلمانان و فضاسازی برای رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد چنانکه به نظر می‌سد هر دو فرقه به دنبال تربیت نیروی پیاده در داخل کشور هستند تا در وقت لزوم  برای ایجاد اغتشاش از آن‌ها بهره گیرند.

ماموریت جریان تبلیغ مسیحیت در ایران همانند فرقه بهائیت ماموریتی تباه کننده در بین ایرانیان مسلمان است و از این منظر است که در قاموس روابط پیدا و پنهان اسرائیل، تبشیری ها جایگاه ویژه ای پیدا می کنند و سران جریان تبشیر از سوی این رژیم تکریم می‌شوند.

در ابعاد رسانه ای هم نگاهی گذارا به سایت های راه اندازی شده توسط اردوگاه صلیبی گویای این است که آنها راهبرد خبری شان را طوری چیده اند که از تبشیری ها و بهائیان به عنوان دو اقلیت مظلوم در ایران نام برده شود و مدافعی تمام عیار برای این دو فرقه باشند.

اردوهای برگزار شده توسط اردوگاه صلیبی در اسرائیل با شرکت مسیحیان فارسی زبان ، تعریف و تمجیدهای سران تبشیری ها از اسرائیل، حمایت های دو جانبه اسرائیل و تبشیری ها همگی نشان دهنده علت های ناگفته حمایت از جریان تبشیر از سوی صهیونیست ها است.

در پایان باید خاطر نشان ساخت تمامی آنچه در این مجال اندک بیان شد تنها بخشی از علل ناگفته حمایت صهیونیست از بهائیت و مسیحیت تبشیری است که هم راستا با نظام سلطه و اسرائیل در تخریب فرهنگی ایران اهتمام جدی دارند.




بهائیت در ایران برداشت از پایگاه جامع شناخت بهائیت : بهائيت براي نفي خاتميت و اثبات حقانيت خود، از اقتضاي زمان سخن مي‌راند؛ در حالي‌که بهائيت پس از دو قرن، نتوانسته حتي يک درصد جمعيت جهان را به خود جذب کند و اين عدم توفيق، به معناي آن است که بهائيت با همه تلاشي که در راستاي همسوسازي آموزه‌هايش با اقتضاي زمان به کار بسته، در دستيابي به هدفش ناکام بوده است.

شنبه, 11 خرداد 1398 06:01

«ابن الانسان» از نگاه سران بهائیت (بخش اول )

نوشته شده توسط

بهائیت در ایران : بهائیت یکی از متنبیان و مدعیان دروغین مهدویت و ظهور است که با کاربست شیوه‌های گوناگون باطنی‌گری و تأویل‌گرایی، ادعاهای بسیاری درباره منجی موعود دارد(۱) که غالباً مبتنی بر بشارت ادیان است؛(۲) مانند بحث کیستی «ابن الانسان» که در دوبخش ابتدا به ارائه نگاه پیامبر خواندگان فرقه ضاله بهائیت به موضوع ابن الانسان پرداخته ودر بخش دوم به نقد و تناقض های ایننگاه با اعتقادات بهائیت میپردازیم

بهائیت در ایران : سید حمید روحانی، تاریخ نگار انقلاب در خصوص حجاب و عفاف و عملکرد رضاخان در کشف حجاب اظهار داشت: رضاخان نه از خودش اختیاری داشت و نه در تصمیم گیری دارای استقلال فکری بود، رضاخان یک فرد عامی و بی سواد بود که با خشونت و دیکتاتوری سعی در پیشبرد اهداف خود داشت.

بهائیت در ایران : این مقاله به تحلیل دیدگاه سران بهائیت درباره «ابن الانسان» و نقد تطبیق های آنان می‌پردازد:

جمعه, 10 خرداد 1398 04:46

کتابی که مولفش دیوانه ای بود با توهم خدائی

نوشته شده توسط

بهائیت در ایران : میرزا حسینعلی نوری مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان زمانی که در بغداد به حالت تبعید بسر می برد، در سال 1278 قمری برابر با 1861 میلادی کتابی در جواب سوالات حاجی سید محمد خال ، دائی علی محمد شیرازی و در اثبات ادعای علی محمد باب که خود را قبلاً از پیروان او می دانست، در طی دو شبانه روز نوشت. این کتاب معروف به رساله خالویه بود که بعدها به اسم ایقان نامیده شد.

جمعه, 10 خرداد 1398 04:44

احکامی خلاف اخلاق ، منطق و شعور انسانی

نوشته شده توسط

بهائیت در ایران : اساسا احکام وارده از سوی فرقه ضاله بهائیت با منشاءپیامبر خوانده آنان فاقد منطق ، شعور انسانی و   توهین به انسانها و خانواده هاست .

صفحه3 از314

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی