- بهائیت در ایران - https://bahaismiran.com -

عصبانیت بهائیت از مکتب امام حسین علیه السلام

عرفان ثابتی (سخنگو و تئوریسین بهائی و عضو هیئت تحریریه آسو) ۱۶ و ۱۷ شهریور با انتشار مطالبی ضمن توهین به شهدا به تاثیر مکتب حسینی اعتراف کرده و از تاثیر آن در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی سخن گفت.

ثابتی در این مطالب به شهدائی چون شهید سردار سلیمانی، محسن حججی و روح الله عجمیان [1] که با تاثیر از مکتب سرخ حسینی جان خویش را در راه بقا انقلاب فدا کردند توهین کرده، آن ها را محارب می نامد و در عوض افرادی چون “ستار بهشتی” که با نشر اکاذیب مقابل مردم و انقلاب ایستادند را شهید می نامد.

مطالب انتشار یافته توسط این مبلغ بهائی نشان می دهد که بهائیت تا چه اندازه از تاثیر مکتب حسینی بر مردم ایران ناراحت بوده و آن را مانع پیشرفت نقشه های تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در ایران می داند.

عرفان ثابتی در لندن زندگی می کند و تاکنون چند بار در شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال و من و تو و در برنامه پرگار بی بی سی فارسی ، سمت نو و روبه رو حضور یافته است.

لازم به دکر است رد پای دشمنی این فرقه با امام حسین علیه السلام و فرهنگ عاشورا را می توان در فتنه ۸۸  را هم دید:

عناصر فرقه بهائی در ایام عاشورای حسینی در اغتشاشات روی عاشورای سال ۱۳۸۸ با همراهی و تحریک عده ای از اراذل و اوباش به آتش زدن خیمه عزای حسینی در میدان انقلاب تهران مبادرت کردند که این حادثه قلب تمام شیعیان و ایرانیان را جریحه دار کرد و چهره واقعی این فرقه پلید و دست ساز استکبار و جیره خوار اسراییل را به همگان نشان داد.