- بهائیت در ایران - https://bahaismiran.com -

سکوت رسانه ها درباره دود شدن قبر عباس افندی (عبدالبها)

محل احداث قبر عبدالبها [1] در عکا در شمال اسراییل دچار آتش سوزی گسترده شده است و خسارات فراوانی به بار آورده است

گزارشها حاکی از این است که ، در حالیکه سه روز از واقعه آتش گرفتن قبر یکصد میلیون دلاری او ( از جیب بهائیان فریب خورده ) می گذرد و در حالیکه کمترین اتفاق در خاک اسرائیل به سرعت مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد، همه رسانه های غربی و حتی عربی هیچ اشاره ای به این افتضاح امنیتی اسرائیل و مُصیبت بهائیان نکرده اند. حتی خود سایت خبری رسمی بهائیت BWN سکوت کرده است . فقط نشریه جِروزالِم پُست یک خبر چند خطی با عنوان یک آتش سوزی مختصر در خیابان شالوم حاقالی عَکا درج کرده است .

بهائیت [2] از چند سال پیش تدارک احداث این مقبره را به مناسبت یکصدمین سالمرگ عباس اَفندی با عنوان مسخره پیام آور صلح و عدالت برای این جاسوس بریتانیا و دارنده نشان وفاداری و خدمتگذاری به ملکه انگلیس را شروع کرده بود.

سه سال قبل و در شروع کرونا ، کمال آبادی مُبَلّغ سرمایه دار بَهائی در کنار جو بایدن گفته بود این ویروس ، عذاب وعده داده شده حضرت عبدالبها است و تازه اول کار است .

اما نمی دانست که :

وَ مَکروا وَ مَکَرالله وَاللهُ خَیرُ الْماکِرین!

بیت العدل [3] اعظم مرکز تشکیلات بهاییت در اسراییل در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲( نوزدهم فر وردین ۱۴۰۱ )ضمن تایید خبر آتش سوزی ارایه اطلاعات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

 

نمایش فیلم آتش سوزی [4]