- بهائیت در ایران - https://bahaismiran.com -

پیوند بهائیت و صهیونیسم

پیوند بهائیت و صهیونیسم” عنوان کتابی است به قلم زینت سادات انوری که توسط انتشارات علیون در ۲۵۰ صفحه دز سال ۱۳۹۱ چاپ و توزیع  شده است . این کتاب در حوزه بهائیت [1] و ارتباط این فرقه ضاله با رژیم صهیونیستی قبل و بعد از اشغال سرزمین فلسطین بوده و با استفاده از منابع موجود به بیان این ارتباط پرداخته است . خانم انوری در مقدمه کتاب آورده است :

…   ” دشمن شناسان از محوري ترين مباحث در موضوع دفع تهديدها و آمادگي دفاعي به شمار مي آيد. چه بسا ملت هايي كه در طول تاريخ براثر غفلت از دشمنان وفقدان آگاهي و بصيرت لازم سياسي و اجتماعي در شناخت توطئه هاي بيگانگان وعدم اتخاذ مواضع به موقع و صحيح، به سرنوشتي فلاكت بار دچار شده اند.

امام علي( ع) مي فرمايند:« مَن نامَ عَن عَدُوًه أنبَهتَهُ المَكايدُ»؛ هر كه از دشمن خود غافل شود، دسيسه ها[ حيله هاي غافلگيرانه ي دشمن] او را به خود آورد.( محمد محمدي ري شهري، منتخب ميزان الحكمه، ترجمه حميد رضا شيخي، تلخيص سيد حميد حسيني، قم، دارالحديث، ۱۳۸۴ ،ج۲، صص ۶۵۲ و ۶۵۳) ”

ادامه میدهد

” قرآن كريم، اين معجزه هميشگي وبرنامه ي زندگي بشر در تماتم اَعصار، نه تنها دشمن را به ما معرفي كرده، بلكه با اولويت بندي عمقِ خواسته ي آنان به بيان اهداف پيدا و پنهان آنها و لزوم هوشياري وبصيرت مسلمانان در مقابل دشمنان و مقابله ي صحيح با آنان نيز پرداخته است. قرآن، يهود را به عنوان دشمن درجه يك مسلمانان معرفي مي كند و صفات او و اهدافش را شرح مي دهد. ( سوره مائده ( ۵) آيات ۸۲ و ۵۱ وآيات ديگر) ”

پایگاه بهائیت در ایران ضمن عرض خسته نباشید به مولف محترم مطالعه این کتاب را به کاربران محترم پیشنهاد می نماید . این پایگاه برگزیده ای از فصول این کتاب را در پایگاه قرار داده است .

بخش دوم کتاب : فصول اول تا چهارم

بخش سوم کتاب : فصول فصول دوم ، سوم و چهارم

بخش چهارم کتاب : فصول اول و دوم

بخش پایانی کتاب :  پیشنهادات خانم انوری پیشنهادات  در مقابله با این نحله فکری ضاله.

[2]