- بهائیت در ایران - https://bahaismiran.com -

توطئه های بهائیت علیه جمهوری اسلامی ایران در برنامه ریزی مشترک بیت العدل و موساد

در آینده ای نه چندانی دور، برنامه هایی که در جلسات بهائیت در اسرائیل علیه نظام جمهوری اسلامی به تصویب رسیده است عملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز [1]، حجت الاسلام امیرحسین کامل نواب، از فعالان و پژوهشگران حوزه فرق و ادیان انحرافی و رئیس شورای سیاستگزاری دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی پوستر و کاریکاتور (مقدس نما)، با عنوان «بهائیت، محفل خیانت» اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ سال خاصی برای بهائیت بود و در سطح جهان برنامه های متعددی برای بزرگداشت صدمین سالگرد فوت عبدالبهاء [2] برگزار شد.

وی افزود: طبق رصد انجام شده اخیرا تشکیلات بهائیت تمام مشاورین قاره ای خود را در منطقه فلسطین اشغالی (اسرائیل) جمع نموده و برای آینده ایران و فعالیت های این فرقه در این کشور اسلامی برنامه ریزی هایی نموده است. طبق شواهد به دست آمده اعضای محفل ملی ایران نیز در این جلسه حضور داشته و در جریان تصمیمات قرار گرفته اند.

حجت الاسلام کامل نواب فعالان فرهنگی کشور و دستگاه های امنیتی و دغدغه مندان عرصه مقابله با جریان های انحرافی علی الخصوص بهائیت را مورد خطاب قرار داد و گفت: هوشیارتر از گذشته باشید چرا که در آینده ای نه چندانی دور، برنامه هایی که در این جلسه علیه نظام جمهوری اسلامی به تصویب رسیده است عملی خواهد شد. بنابراین لازم است بینش و بصیرت لازم را داشته باشیم و مدبرانه پیش از آنکه آنها اقدامی کنند جلوی توطئه های شان را بگیریم.

خبرنگار: ملیحه ترزفان

این خبر سال گذشته مطرح شد و روند حرکت اعضای فرقه ضاله در ایران در حوزه نفوذ محیط زیست و… نشان داد که تشکیلات بهائیت بعنوان پیمانکار و سرویس رژیم صهیونیستی بعنوان کارفرما توطئه های بلند مدت را در حوزه ایران در حال عملیاتی کردن دارند. باید هوشیار بود و بموقع عمل کرد.