- بهائیت در ایران - https://bahaismiran.com -

خانه تیمی بهائی در قائمشهر

در پاسخ به تشکیلات بهائیت که علّت دستگیری هسته تشکیلاتی اش در مازندران را برگزاری محفل دعا معرفی کرد، باید گفت که چرا برای برگزاری مراسم مذهبی ساده، باید از سراسر استان افرادی در یک شهر (آن هم خانه یکی از کارمندانِ آمریکا و اعضای رده بالای سازمانی بهائیت) گِرد هم بیایند؟!

تشکیلات بهائیت دستگیری هسته تشکیلاتی و اعضای خود در خانه تیمی قائمشهر را به دستگیری شهروندان بی گناه بهائی تعبیر کرد. [1]

اداره کل اطلاعات مازندران شنبه شب با صدور اطلاعیه ای از انهدام هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور خبر داد. در این اطلاعیه با اشاره به دستگیری تعدادی از اعضای تشکیلات صهیونیستی بهائیت در قائمشهر که از شهرهای مختلف استان مازندران گرد آمده بودند، اعلام شد: «۲ نفر از این اعضاء تشکیلات جاسوسی، در تشکیلات صهیونیستی بیت العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی آموزش دیده و با اعضای تشکیلات خود در سراسر استان مازندران هسته جاسوسی تشکیل داده بودند. [1]»(۱)

نکته قابل توجه اینجاست که رسانه های وابسته به تشکیلات بهائیت، علّت دستگیری این اعضاء را، بهائی باوری و تشکیل جلسه (شِبه) دینی بهائی معرفی کرده اند: «بیشتر این جوانان در حالی دستگیر شدند که در منزل یکی از دوستانشان جمع شده بودند و درباره نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت اجتماعی مطالعه و بحث و گفتگو می‌کردند.»(۲)

اما در تحلیلی کوتاه از علّت دستگیری اعضای تشکیلات بهائیت در قائمشهر، عرض می کنیم:

اول: از رسانه بهائی هرانا که خود را مستقل و غیروابسته معرفی می‌کند باید پرسید برای اولین بار که این خبر را منتشر کرد، از کجا فهمید که این افراد بهائی بوده و در حال برگزاری مراسم و جلسه دینی خود و اصطلاحاً بی‌گناه بوده‌اند؟!

به علاوه، چرا برای برگزاری مراسم مذهبی ساده، باید از سراسر استان، افرادی در یک شهر (آن هم خانه یکی از کارمندانِ آمریکا و اعضای رده بالای سازمانی بهائیت)(۳) گِرد هم بیایند؟! به راستی تشکیلات بهائیت و مزدورانش مخاطب خود را چه فرض کرده‌اند که به این راحتی تناقضات به هم می‌بافند و مظلوم نمایی دروغین می‌کنند؟!

دوم: مگر می شود عاملان اجرای نقشه ۹ ساله بهائیت، مجریان وعده پیشوایان بهائی به دخول افواج مقبلین و نمایندگان و طرح ریزان اجرای مراحل هفتگانه شوقی افندی [2] برای تصاحب حکومت کشورها(۴) را در ایران به خاطر بهاء پرستی بازداشت کرد؟! مگر تا کنون یک بهائی به خاطر باور و عقیده در ایران زندانی شده که اینها دومی‌اش باشند؟! مگر بهائی زادگی در قانون ایران جرم است که علّت برخورد با مزدوران تان را آن معرفی می‌کنید؟!

سوم: اگر به راستی خانه تیمی قائمشهر محل دعا و هم اندیشی بهائیان بوده، اگر واقعاً به تعهدات سال ۱۳۶۲ ش خود مبنی بر تعطیلی تشکیلات بهائیت در ایران پایبندید(۵) و به دنبال به راه اندازی مجدد آن نیستید، پس این همه ترس و هیاهوی تان برای چیست؟! خیالتان راحت که تا به حال کسی به خاطر بهاءپرستی در ایران به زندان نرفته است! مخصوصاً اعضای همین خانه تیمی بهائی که با وثایق میلیاردی فعلاً آزاد هستند.

در پایان جا دارد از نیروهای امنیتی کمال قدردانی را داشت که بی توجه به حاشیه و هیاهوی تشکیلات خائن بهائیت و حامیان غربی‌اش، وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را پی گرفته و نقطه زنی هایشان، داد دشمنان ایران و اسلام عزیز را درآورده است.

پی‌نوشت:

۱- خبرگزاری مشرق، تیتر خبر: هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد، کد خبر: ۱۴۱۴۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱.

۲- به نقل از رسانه های وابسته به تشکیلات بهائیت.

۳- جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به مقاله: مجیر صمیمی و انهدام تشکیلات بهائیت در قائمشهر [3]

۴- چنان که شوقی افندی پس از برشمردن مراحل حضور بهائیان در یک کشور گفته است: «این رسمیت به مرور ایام مبدل و منجر به تأسیس سلطنت الهیه ما لا بتأسیس و استقرار سلطنت جهانی و سیطره محیطه ظاهری و روحانی مؤسس آیین بهائی و تشکیل محکمه کبری و… منتهی گردد»: شوقی افندی، توقیعات مبارکه خطاب به احبای شرق، لانگن هایم آلمان: لجنه‌ی ملّی نشر آثار امری، ۱۹۹۲ م، ص۵۰۲٫

۵- زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، بی‌جا: مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ۱۳۸۱، صص۳۱۷-۳۰۷٫