کد خبر:11757
پ
‘i-news
بهائیت در ایران

ترافیک سفر بهائیان سیستان و بلوچستان به مراکز بهائیت خارج کشور

اعضای فرقه ضاله بهائیت در استان سیستان و بلوچستان پس از پایان محدودیت کرونا سفرهای خود به خارج کشور را از سر گرفتند. جالب توجه است، عمده این سفرها به ترکیه و هندوستان است. این اتفاق زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم بیت‌العدل (مرکز فرقه بهائیت در اسرائیل) مدیریت امور بهائیان ایران را به مرکز مشاورین […]

اعضای فرقه ضاله بهائیت در استان سیستان و بلوچستان پس از پایان محدودیت کرونا سفرهای خود به خارج کشور را از سر گرفتند. جالب توجه است، عمده این سفرها به ترکیه و هندوستان است. این اتفاق زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم بیت‌العدل (مرکز فرقه بهائیت در اسرائیل) مدیریت امور بهائیان ایران را به مرکز مشاورین قاره‌ای در هندوستان واگذار کرده است. تبعیدگاه عبدالبها در شهر ادرنه ترکیه نیز به مرکز فعالیت تبلیغی بهاییان تبدیل شده و مدیریت آن به بهایی فراری از زاهدان سپرده شده است.

بهائیان زاهدان شامگاه سی‌ام شهریور ماه ۱۴۰۱، در اغتشاشات خیابان دانشگاه و بزرگمهر شهر زاهدان حضور داشته و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند. البته پس از حضور مقتدرانه و هوشیارانه پلیس همچون سایر اغتشاشگران از محل گریختند. بعید نیست این فرار دسته جمعی بهائیان از سیستان و بلوچستان به علت شرکت آنان در اغتشاشات باشد .

حال این پرسش به ذهن می آید که مولوی عبدالحمید چگونه می تواند از کسانی حمایت کند که حتی در استانی که خود او امام جمعه ی آن است به اغتشاش و ناامنی و ساختار شکنی می پردازند.

سوالی که تشکل های دانشجویی زاهدان طی نامه ای از مولوی عبدالحمید مطرح کردند:

شما با چه مبنایی از فرقه انگلیسی ساخته بهائیت که نبوت پیامبر (صلی الله علیه و آله) را قبول ندارند و حتی الازهر مصر هم جواز فعالیت به آن‌ها نداده و فقط در اسرائیل مأمن و مأوی دارند، دفاع می‌کنید؟! نظرتان درباره اعطای فعالیت به سایر فرقه‌های منحرف چیست؟!  به عبارتی شما برای تخریب نظام و سنگین نگاه داشتن جو، حتی حاضرید به حمایت از فرقه‌های دست‌ساز استعمار برای نابودی اسلام چون بهائیت متمسک شوید؟

 

با تشکر از خ.ک

منبع
پایگاه خبری مفاز
فارس نیوز
بهائیت در ایران