کد خبر:12445
پ
bahaism18
بهائیت در ایران

وعده الهی بهائیت و جنایات رژیم صهیونیستی

ترس و لرز دردناک کودک فلسطینی پس از حملات اسرائیل، یکی از پزشکان بیمارستان کودکی را که از ترس می‌لرزد را در آغوش می گیرد و سعی می کند او را آرام کند[۱]. کودک فلسطینی از ترس حتی نمی تواند گریه کند! بار دیگر چهره شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی با مرتکب شدن  جنایت بزرگ و […]

ترس و لرز دردناک کودک فلسطینی پس از حملات اسرائیل، یکی از پزشکان بیمارستان کودکی را که از ترس می‌لرزد را در آغوش می گیرد و سعی می کند او را آرام کند[۱]. کودک فلسطینی از ترس حتی نمی تواند گریه کند!

بار دیگر چهره شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی با مرتکب شدن  جنایت بزرگ و نسل کشی در بیمارستان المعمدانی آشکار شد و مقابل چشم دنیا یکی از هولناک ترین فجایع تاریخ رقم خورد.

اسرائیل غاصب ظلم را از حد گذراند و با بی رحمی هرچه تمام، بیمارستان مملو از زنان و کودکان زخمی را مورد هدف قرار داد. قلوب همه مسلمانان از این جنایت وحشتناک جریحه دار شد و هیچ مسلمانی نمی‌تواند این صحنه های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی پناه را ببیند و سکوت کند[۲].

اما  از دید بهائیان و رهبر سومشان شوقی ربانی، قاتلین و جنایتکاران صهیونیست وعده الهی بودند: «مصداق وعده‌ی الهی به ابنای خلیل و وارث کلیم، ظاهر و باهر و دولت اسرائیل در أرض اقدس، مستقر، و به استقلال و اصالت آیین بهائی مُقر (: معترفند) و به ثبت عقدنامه‌ی بهائی و معافیت کافه‌ی موقوفات بهائی در عکا و جبل کرمل و لوازم ضروریه‌ی بنای مرقد باب از رسوم، یعنی عوارض و #مالیات #دولت و اقرار به رسمیت ایام تعطیلی #بهائیان موفق و مؤید شده است»[۳].

سال ۱۳۴۸ نیز که در برابر دیدگان شوقی صهیونیستها کشتار بی رحمانه می کردند شوقی با دسته گل به استقبالشان رفت[۴]. در آن زمان اشغالگران صهیونیست مرتکب بیش از ۷۰ جنایت وحشیانه در حق ملت فلسطین شدند و طی آن بیش از ۵۳۱ شهر و روستا ویران شد و ۷۷۴ روستای دیگر به تصرف اشغالگران درآمد و بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی از سرزمین و خانه خود آواره شدند، طبق گزارش اداره آمار مرکزی فلسطین، با وجود آواره شدن بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی در سال ۱۹۴۸ و روانه شدن بیش از ۲۰۰ هزار نفر دیگر به سمت اردن پس از جنگ سال ۱۹۶۷، جمعیت کلی فلسطینیان تا پایان سال ۲۰۲۱ به حدود ۱۴ میلیون نفر رسیده است که این بیانگر افزایش ۱۰ برابری جمعیت آنان از زمان فاجعه نکبت است[۵].

 

 

[۱] – (خبر آنلاین)

[۲] – (خبرگزاری ضدا و سیما)

[۳] – (توقیعات مبارکه، ج ۴، صص ۲۹۱-۲۹۰)

[۴] – (کانال استاد حسن ارشاد)

[۵] – خبرگزاری فارس- جنایت صبرا و شتیلا – رژیم صهیونیستی در سپتامپر ۱۹۸۲ (جنایت دیگری را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند. اردوگاه‌های «صبرا و شتیلا» دو اردوگاه از مجموع ۱۲ اردوگاه محل اسکان آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان بودند. این رژیم جعلی از شانزدهم تا هجدهم سپتامبر ۱۹۸۲ کشتاری در این اردوگاه‌ها به راه انداخت که تعداد قربانیان آن بیش از دو هزار نفر اعلام شد. برخی منابع حتی شمار قربانیان را بین سه تا پنج هزار نفر تخمین زدند. این جنایت را نظامیان صهیونیست به فرماندهی «آریل شارون» وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی و نیروهای «فالانژ» لبنان انجام دادند و بیشتر کشته‌ها از زنان و کودکان و سالمندان بود.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please