کد خبر:12630
پ
ebrahim-r
بهائیت در ایران, پیروزی شرافت بر شرارت

صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیدند/امروز روز پیروزی شرافت بر شرارت است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران: صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیدند/امروز روز پیروزی شرافت بر شرارت است بهائیت در ایران به نقل از ایرنا- رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که قصد تصرف غزه و نابودی مقاومت را دارند اما در نهایت به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند، گفت: امروز روز […]

رئیس جمهوری اسلامی ایران:

صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیدند/امروز روز پیروزی شرافت بر شرارت است

بهائیت در ایران به نقل از ایرنا- رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که قصد تصرف غزه و نابودی مقاومت را دارند اما در نهایت به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند، گفت: امروز روز پیروزی شرافت بر شرارت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  – دوم آذرماه – در نشست مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون‌های داخلی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ضمن ارج نهادن به همه تلاش‌های انجام شده، مردم مقتدر فلسطین حقیقتا نشان دادند مردمی با اعتماد بنفس هستند و ضمن ایستادگی در مقابل جنایت‌های ضد بشری، صحنه زرینی از مقاومت در مقابل چشم جهانیان ایجاد کردند.

ریاست محترم جمهوری اضافه کرد: اگر بخواهیم تحلیلی را بعد از ۴۰ روز مطرح کنیم، این است که دشمن شکست خورد و …… باید بگوییم دشمن مفتضحانه شکست خورد و مردم و مقاومت فلسطین پیروزی بزرگی را کسب کردند.

آیت الله رئیسی افزود: صهیونیست‌ها اول اعلام کردند که قصد تصرف غزه را دارند و می خواهند مقاومت را نابود کنند، اما به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند. اما آنچه که از کشتن زن و کودک و از بین بردن خانه‌های مردم توسط رژیم صهیونیستی برجای ماند، نفرت جهانیان از این رژیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرفداری از زن، کودک و حقوق انسان توسط غربی‌ها تبدیل به یک طنز تاریخی شده است، تصریح کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی مشخص شد. ملت ایران همواره فریاد می زدند که حق با فلسطین است و اکنون همگان فهمیدند که اینها با تبعیض نژادی و نژادپرستی، مردم غزه و فلسطین را قتل عام کرده و آمریکا و غرب هم با تمام توان حمایت می‌کنند.

رئیس جمهور نظم جهانی را ناکارآمد، ناعادلانه و ظالمانه دانست و تاکید کرد: مردم جهان خود به خیابان ها آمده و اعلام موضع می‌کنند. مردم جهان امروز نظم عادلانه جهانی که بتواند از مظلوم دفاع کند را فریاد می زنند. باید امروز به مردم فلسطین، مقاومت و خانواده شهدای فلسطینی این پیروزی را تبریک گفت.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: مقاومتی که نیروی هوایی، دریایی و زمینی ندارد و فقط به خدا ایمان دارد. با اینها توانستند رژیم جعلی را زمین گیر و مستأصل کنند. رفتن به سراغ زن و کودک، نشان از استیصال این رژیم است و قدرت ایمان می‌تواند بر شرارت پیروز شود. امروز روز پیروزی شرافت با شرارت است و مردم می‌توانند آن را جشن بگیرند.

ساز و برگ نظامی نمی‌تواند در برابر ایمان قوی ایستادگی کند

وی با بیان اینکه در این جنگ معلوم شد که ساز و برگ نظامی نمی‌تواند در برابر اراده پولادین و ایمان قوی ایستادگی کند، ادامه داد: طبیعتا وظیفه همه امروز، کمک و امداد به مردم فلسطین، حمایت از مقاومت و شکستن محاصره غزه است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه من معتقدم سازمان های بین‌المللی امروز کارایی خود را از دست داده اند، اظهار داشت: بنابراین باید اقداماتی انجام شود که این سازمان‌های نوظهور جهانی و مردم یعنی مبتنی بر ملتها دست به کار شوند و اقداماتی در جهان در حمایت از فلسطین انجام دهند.

آیت الله رئیسی بیان داشت: مشخص شد که موضع جمهوری اسلامی نه فقط در این ۴۰ روز بلکه در این ۴۰ سال حقانیت بوده است.

نکته مهم شکست شرارت در برابر شرافت، شکست اخلاقی کلیه کسانی بود که از این رژیم غاصب و جعلی و جانی حمایت کردند. در حقیقت باطن کسانی که حمایت کردند مشخص شد و پرده از روی فریبکاری های انسان دوستانه آنها در جلوی چشم جهانیان و آزاد اندیشان دنیا افتاد . باطن تمدن غرب عریان شد، قدرت نرم آنها کاهش یافت، ملت های آزاده دنیا دریافتند چه کسانی در طرف شرافت و مردانگی و انسانیت قرار گرفتند و چه کسانی در جانب شرارت، شقاوت، وحشیگری و خوی شیطانی.

در میان قضایای شهر غزه شد ملاک و سنجه انسانیت.

مسئله قابل توجه و تأمل آنکه فرق مختلف اعم از غربی و شرقی که ادعای انسان دوستی و صلح کل می کنند واقعا در طرف محور شرارت و شقاوت و دره نده خویی قرار گرفتند که از جمله آنها بوِیژه فرقه ضاله بهائیت حیفایی است که نه تنها هیچ موضع انسانی اتخاذ نکرد، بلکه حتی در حوزه تبلیغاتی و رسانه ای به رژیم کودک کش، غاصب و جانی اسرائیل کمک و مساعدت نمود.

 

منبع
خبرگزاری ایرنا
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please