کد خبر:13025
پ
japan
بهائیت در ایران

نقد موضع گیری عنصر فاشیست بهائی در قبال پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژابن

نامبرده بعد از پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن، در مصاحبه با تلویزیون صهیونیستی شیطانی ایران اینترنشنال عنوان می کند مربی تیم ملی و سایر بازیکنان که علت پیروزی خود را لطف اهل بیت (پیامبر اسلام«ص») می دانند، این حمایت از فاشیست مذهبی است و باید علیه ستم و تبعیض های  که در […]

نامبرده بعد از پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن، در مصاحبه با تلویزیون صهیونیستی شیطانی ایران اینترنشنال عنوان می کند مربی تیم ملی و سایر بازیکنان که علت پیروزی خود را لطف اهل بیت (پیامبر اسلام«ص») می دانند، این حمایت از فاشیست مذهبی است و باید علیه ستم و تبعیض های  که در ایران وجود دارد، موضع بگیرند.

اما آنچه در نقد و پاسخ به اراجیف این عنصر عقب افتاده و مفلوک بهائی باید گفت اینکه:

  • به کوری چشم شما و همه پشتیبانهای جبهه شیطانی صهیونستی غربی شما، ملت ایران عمیقا به اسلام و اهل بیت پیامبر(ص) دلبسته بود و علی رغم تمام خباثتهای شما در طول حدود ۲۰۰ سال اخیر و این جبهه شیطانی هیچ وقت دست از دامن اینها برنخواهند برداشت، چراکه عزت و عظمت خود را در این راه مستقیم حسینی و مهدوی یافته اند؛ در حقیقت عصبانیت بهائیت خبیث و جبهه پشتیبان شما، از همین و کل ملت ایران است تا بحث زودگذرپیروزی یک تیم فوتبال.
  • شما که ادعا دارید فرقه ضاله بهائیت یک دین است و مثلا معتقد شدن به آن سعادت و صلح می آورد، حالا اگر یک کسی به دین شما(دست ساخته جاسوس روس(دالگورکی)) همین نسبت فاشیستی را بدهد چه موضعی می گیرید؟؟؟؟؟ بالاخره شما ادعا دارید بهائیت خلاصه ادیان است!!! و اتفاقا بیشتر آموزه های بهائیت کپی دین اسلام است!!! پس اگر اعتقاد به یک دین تفکر فاشیستی است، قطعا شما فاشیست ترین فرقه ضاله دنیا هستید. می دانید چرا ؟ چون در فرقه شما هیچ کس حق خروج از فرقه را ندارد، در فرقه خبیث شما تمام افراد تسجیل        می شوند در صورتیکه در هیچ دینی اعم از اسلام، مسیحیت و یهودیت افراد شناسنامه دینی ندارند. در فرقه شما هیچ کس حق انتقاد از رهبران و آموزه های آن را ندارد و اگر انتقادی بکند مطرود فرقه شده و مورد آزار و اذیت مختلف حتی جانی می شود و ….  حالا خود قضاوت کنید که آیا فرقه جعلی، خبیث و دست ساخته استعمار به رهبری جاسوس روسیه تزاری(حسین علی نوری – ملعون) فاشیست است یا ادیان الهی بویژه دین نورانی، کامل، جامع، بر اساس عقل و منطق و …
  • و نکته بعد اینکه این تیم ملی واقعا تیم کاملا ملی ایرانی است، بدون اعمال هیچ فیلتر مذهبی، اعتقادی و حتی سیاسی برای گزینش بازیکنان آن و حتی هر حکومتی هم در ایران باشد با اختلاف بسیار ناچیزی اذعان می کند که بازیکنان فعلی تیم ملی فوتبال ایران، جزء شاسیته ترین و حرفه ترین بازیکنان فوتبال فعلی ایران در داخل و بویژه در خارج هستند و جالب اینجاست که حداقل سه نفراز اعضای اصلی تیم ملی دارای تابعیت دوگانه روسی یا آلمانی و … می باشند و جالب تر آنکه حداقل پنج نفر از شالکه اصلی تیم ملی سالهاست که در خارج از کشور در تیم های  اروپایی فوتبال بازی می کنند و خیلی تحت آموزه های اسلامی داخل کشور نیستند(مثل جهانبخش، طارمی، انصاری، سردار آزمون). این باعث افتخار است که علیرغم اینکه این بازیکنان در خارج از کشور زندگی کرده و فوتبال بازی می کنند، همچنان عمیقا معتقد به اسلام و شیعه اثنی عشری هستند، این نشان از فطری بودن، حقانیت دین مبین اسلام و شیعه و باطل بودن آموزه های مثل بهائیت است.
  • و نکته آخر اینکه بهائیت که ادعای دین جهانی دارد و حدود دویست سال است که در کشورهای مختلف دنیا با حمایت تمام عیارجبهه غربی- شیطانی- صهیونیستی فعالیت می کند، تاکنون توانسته چند نفر را به دین جعلی و خبیث بهایی جذب نماید؟ طبق آمار خودتان کل بهائیان گمراه دنیا به شش میلیون نفر هم نمی رسد، در صورتیکه در عصر حاضر فرقه های نوظهور و دَرپیتی با فعالیت یک ساله دهها هزار نفر را در دنیا به خود جذب می نمایند. این نشان از شکست کامل فرقه جعلی، خود خوانده و استعماری بهائیت است.
  • فایل موضع گیری عنصر فاشیست مذکور به شرح زیر می باشد.

 

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please