کد خبر:13056
پ
farhang
بهائیت در ایران

اهداف برنامه های رادیویی و تلویزیونی فرقه ضاله بهائیت

برنامه های رادیویی و تلویزیونی فرقه ضاله بهائیت در غالب گزارش ها، میزگردها، مصاحبه ها و گفتگوها که معمولا با پژوهشگران و اندیشمندان از جامعه بهائی و یا دوستان جامعه بهائی و افراد گوناگون که بیشتر در موضوعات صلح و عدالت و بستر رشد و پیشرفت تمدن آینده انسان است و ….. اجرا می گردد. […]

برنامه های رادیویی و تلویزیونی فرقه ضاله بهائیت در غالب گزارش ها، میزگردها، مصاحبه ها و گفتگوها که معمولا با پژوهشگران و اندیشمندان از جامعه بهائی و یا دوستان جامعه بهائی و افراد گوناگون که بیشتر در موضوعات صلح و عدالت و بستر رشد و پیشرفت تمدن آینده انسان است و ….. اجرا می گردد. هدف از تهیه و ارائه برنامه های رادیویی و تلویزیونی فرقه بهائیت را در چند بخش می توان خلاصه نمود:

۱- ارائه اطلاعاتی درباره اصول اعتقادی و باورهای فرقه بهائیه و طرح مسائلی چون معرفی تعالیم فرقه بهائی، تساوی حقوق زن و مرد، تعلیم و تربیت اجباری، ترک تعصبات، تحری حقیقت و …..

۲- از بین بردن اعتقادات منفی پیروان سایر ادیان درباره ی فرقه بهائیت در راستای موجه جلوه دادن مسائل اعتقادی بهائی و بهره گیری از عرق ملی گرائی و احساس همبستگی ایرانی برای تحکیم پایه های مهر و دوستی میان بهائیان فارسی زبان سراسر جهان

۳- معرفی بهائیت به عنوان یک آئین برحق که به همه ادیان احترام می گذارد و همه فرستادگان خدا را بعنوان پیامبران بر حق الهی پرستش می کند، در جهت پیدا کردن جایگاه مورد قبول میان سایر ادیان و مذاهب رایج در ایران

۴- معرفی بهائیان به عنوان افرادی دوست دار جهان و جهانیان بلکه عاشق هر وجب از خاک پاک ایران که به شدت به وطن خویش یعنی ایران دلبسته اند و آن را دوست می دارند و همواره همشان را در راه اعتلاء و سربلندی آن مرز و بوم به کار            می بندند و خود را به عنوان همسایه و همکار و همنشین با فارسی زبانان کل جهان می بینند.

۵- معرفی بهائیان به عنوان افرادی صلح جو و خادم نوع بشر که همواره صداقت امانت و پاکدامنی را به همراه داشته اند و مبنای اعتقادی شان یگانگی نوع بشر و وحدت ادیان الهی است.

۶- ارائه دستوراتی برای چگونگی تربیت فرزندان، زیر سؤال بردن احکام و ارزشهای اسلامی و طرح ادعای پایمال شدن حقوق بهائیان در ایران

۷- ترویج فرهنگ ابتذال و  فحشاء برای از بین بردن پایه های اعتقادی- خانوادگی

۸- ترویج فرهنگ غرب در قالب سبک زندگی اعم اشرافی گری، نحوه ثروتمند شدن، تفریحات، شغل یابی زنان و نحوه اشتغال آنان، بی توجهی به فرزندآوری، تربیت فرهنگی فرزندان به سبک غربی، ترویج موسیقی های غیر شرعی و ….

۹- عادی سازی و بی توجهی به استعمار غربی و صهیونیسم و بلکه در خدمت اهداف استعماری آنها بودن.

در مجموع با عنایت به اهداف کلان بوجود آورندگان و گردانندگان پشت صحنه فرقه ضاله بهائیت می توان گفت هدف اصلی این فرقه از بین بردن ادیان الهی بویژه دین مبین اسلام در تمام ابعاد آن اعم از سیاسی(دولت اسلامی)، فرهنگی( جامعه مبتنی بر ارزشهای اسلامی- وحیانی)، اقتصادی( عدالت گستری عمیق) و ….  بوده تا بتوانند ضمن پیاده کرده اهداف استعماری خود در جوامع مختلف بهتر بتوانند کشورها را چپاول کنند. فرقه ضاله بهائیت نسخه ای برای این هدف و بویژه در کشورهای اسلامی است.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please