کد خبر:13074
پ
ravesh
بهائیت در ایران

شیوه های تبلیغی بهائیت در کشورهای مختلف

از آنجا که بهائیت و استعمار همواره دو بازوی تأمین کننده مطامع یکدیگر بوده و هستند این دولتهای چپاولگر حمایت بی دریغ خود را از بهائیان ابراز داشته اند که مشهودترین آنها موارد ذیل می باشد: الف – حضور در تمامی جلسات و همایشهای علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی با پشتوانه سفارتخانه ها و مراکز […]

از آنجا که بهائیت و استعمار همواره دو بازوی تأمین کننده مطامع یکدیگر بوده و هستند این دولتهای چپاولگر حمایت بی دریغ خود را از بهائیان ابراز داشته اند که مشهودترین آنها موارد ذیل می باشد:

الف – حضور در تمامی جلسات و همایشهای علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی با پشتوانه سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک اسرائیل و آمریکا در تمامی برنامه های محلی اسامی این افراد در اختیار برگزار کنندگان قرار میگیرد تا با حضور همیشگی خود هم نسبت به مسائل آگاه گردیده و هم در این گونه گردهمایی ها می توانند با افراد بیشتری آشنا گردند.

ب حمایت از بهائیان از طرق دیپلماتیک بدین صورت می باشد که در صورت بروز مشکل یا هرگونه مسأله ای در کشور محل مأموریت، سفارتخانه های ایالات متحده و اسرائیل به مانند اتباع کشور خود از آنها حمایت می کنند.

ج – پشتیبانی مالی: مبلغان بهایی دارای حقوق دائمی برای یک زندگی مرفه بوده و تمامی هزینه های مأموریت و سفر آنها به طور کامل پرداخت می گردد. علاوه بر اینها مبالغ پرداختی به افراد جهت همکاری و جذب نیز باید در نظر گرفت. مبلغان در صورت جذب افراد جدید در برابر هر عضو جدید با توجه به کشور محل مأموریت مبالغ هنگفتی را به عنوان پاداش دریافت می کنند. بهائیت بعد از ایران قلمرو فعالیت خود را در بسیاری از مناطق دنیا گسترش داد. این نهاد بی پایه با استفاده از شعارهای برخاسته از مکاتب فکری غرب و کپی برداری از مذاهب و ایدئولوژی های مختلف و همچنین با ایجاد سازمانی گسترده و منسجم در جهت تحقق اهداف و سیاستهای استعماری حرکت می کند. این فرقه شیوهای متنوعی را برای تبلیغات و جذب مخاطب در دیگر کشورها طراحی و اجرا می کند، طوریکه بهائیتی که در ایران تبلیغ می شود با بهائیت آمریکا فرق      می کند. چون در آمریکا  مردم آشنایی زیادی با دین اسلام ندارند، افکار این فرقه گمراه برای بعضی از آنها جذاب به نظر می رسد، مثل وحدت عالم انسانی یا مسائل حقوق بشری و آزادی ادیان. ولی در ایران به خاطر وجود دین روشنا و مبین اسلام بسیاری از ابعاد انحرافی ضد الهی و بشری این فرقه برای مردم کاملا روشن و آشکار است، بدین خاطر خیلی از شعارهای تبلیغاتی این فرقه ضاله برای مردم ایران جذابیتی ندارد. بدین خاطر فرقه بهائیت نوع تبلغاتش در کشورهای مختلف فرقه دارد.

د ایجاد کرسی دینی در حقوق بشر سازمان ملل برای به رسمیت شناختن بهائیت توسط کشورهای استعمار غربی از جمله آمریکا، انگلیس و اسرائیل – که این جایگاه باعث شده این فرقه ضاله ضمن استفاده حداکثری از این جایگاه بین المللی، علیه تمام دولت های اسلامی و غیر اسلامی که به هر شکل از تبلیغ و گسترش این فرقه در کشورشان جلوگیری می کنند جوسازی کرده و در کمیته حقوق بشر سازمان ملل مچ گیری نمایند.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please