کد خبر:13290
پ
zar
بهائیت در ایران

عفت و پوشش غیرمبتذل با سبک زندگی بهائیت سازگاری ندارد.

خلاصه‌ای از گفته‌های زینب ثمالی، بهائی نجات‌یافته زینب رز ثمالی دختر خانم عهدیه محمدحسینی، همچنین خواهرزاده‌ی دکتر نصرت‌اله محمدحسینی مبلّغ سرشناس بهائی هستند. این بانوی بهائی‌زاده و مسلمان با فطرتی خداجو و با گوش دادن به ندای قلب خود اسلام را برگزیدند خانم زینب ثمالی، نجات‌یافته از فرقه ضاله بهائیت می‌گوید: “در بهائیت اگر کسی […]

خلاصه‌ای از گفته‌های زینب ثمالی، بهائی نجات‌یافته

زینب رز ثمالی دختر خانم عهدیه محمدحسینی، همچنین خواهرزاده‌ی دکتر نصرت‌اله محمدحسینی مبلّغ سرشناس بهائی هستند. این بانوی بهائی‌زاده و مسلمان با فطرتی خداجو و با گوش دادن به ندای قلب خود اسلام را برگزیدند

خانم زینب ثمالی، نجات‌یافته از فرقه ضاله بهائیت می‌گوید: “در بهائیت اگر کسی گردنبند «الله» بیندازد، همه باحالت تعجب به او نگاه می‌کنند و به او مسلماً تذکر خواهند داد. چون این کار مطابق فرهنگ اسلامی است. این در حالی است ‌که در بهائیت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیست، ولی برعکس آن الی‌ماشاءالله هست؛ یعنی امربه‌منکر و نهی‌ازمعروف!

فرقه سازان برای مقابله و از میان بردن یک دین، به روش‌های غیرمستقیم روی آورده‌اند.  در این روش، پیروان یک دین، با تحریک سازمان‌های جاسوسی، فرقه‌ای جدید راه‌اندازی می‌کنند و اذعان می‌نمایند که دین سابقشان نیز اگرچه بر حق است اما موعد آن گذشته و باید دستورات آن را از اساس کنار گذاشت. در حقیقت، فرقه‌ای که با این روش به وجود آمده وظیفه دارد دینی را که از مجاورت آن خارج‌شده نابود کند. فرقه ضاله مضله بهائیت نیز دقیقاً از این قسم فرقه‌های ساخته سازمان‌های جاسوسی صهیونیستی است که وظیفه دارد بافرهنگ، دین و ارزش‌های اخلاقی ایرانیان مبارزه کند که این مسئله با بررسی اجمالی این فرقه و گفته‌های نجات‌یافتگان از آن کاملاً روشن می‌گردد.

فرقه ضاله بهائیت دقیقاً فعالیت‌های خود را در برابر دین مبین اسلام و باهدف ضربه زدن به مسلمانان انجام می‌دهد و ازاین‌رو هرچه کم‌ترین رنگ و بویی از اسلام در آن باشد در چشم مهره‌های این فرقه ضاله امری مذموم و منفور است. درواقع بهائیان از مباحث مورد تأکید اسلام مانند امربه‌معروف و نهی از منکر یا نمادهای عرفی آن به‌شدت هراس دارند و به این سبب اگر کسی در بین بهائیان کوچک‌ترین گرایشی به این مسائل داشته باشد مورد هجو اطرافیان قرار می‌گیرد. خانم زینب ثمالی، نجات‌یافته از فرقه ضاله بهائیت در این خصوص می‌گوید: “در بهائیت اگر کسی گردنبند «الله» بیندازد، همه باحالت تعجب به او نگاه می‌کنند و به او مسلماً تذکر خواهند داد. چون این کار مطابق فرهنگ اسلامی است. این در حالی است ‌که در بهائیت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیست، ولی برعکس آن الی‌ماشاءالله هست؛ یعنی امربه‌منکر و نهی‌ازمعروف!

یادم آمد خیلی سال قبل که حالت تقیه داشتم و خواهرم نمی‌دانست که من به اسلام گرایش دارم، یک روز ایشان گفتند دریکی از مجالس تذکر (بهائیان به مجلس ختم، مجلس تذکر می‌گویند) چند تا از خانم‌های بهائی روسری به‌‌ سرکرده بودند. بلافاصله به ایشان تذکر داده بودند که این کار شما بافرهنگ بهائی هم‌سویی ندارد و درواقع آن‌ها را امربه‌منکر کرده بودند. از آن‌طرف در مجالس بهائی‌ها برخی خانم‌ها واقعاً لباس مبتذل می‌پوشند و این را بهائی‌هایی که صدای من را بشنوند تأیید می‌کنند و هیچ‌کس حق ندارد به این‌ها تذکری بدهد. اگر کسی هم این کار را بکند، به او تذکر می‌دهند که ما نهی‌ازمنکر نداریم.”

چنانچه در مقدمه یادداشت نوشته شد، فرقه‌هایی مانند بهائیت از مجاورت یک دین باهدف نابودی آن پدید آمده‌اند که بررسی سابقه بهائیان و آنچه امروزه به آن عمل می‌کنند، تائید کننده این مطلب است. امروزه تشکیلات بیت العدل که در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی واقع است  برنامه‌ها و نحوه عملکرد اعضا بهائیت را مشخص می‌کند و در پیام‌های خود نیز جز دشمنی با اسلام و مهجور کردن احکام آن هدف دیگری ندارد. در زمان حاضر بهائیان از نوع برگزاری مهمانی‌هایشان گرفته تا مجالس به‌اصطلاح ختمشان درصدد ترویج سبک زندگی ضد اسلامی هستند و ازاین‌رو اگر کسی در آن کوچک‌ترین تشبهی به مسلمانان داشته باشد به وی تذکر می‌دهند. دراین‌بین نکته جالب مدعای مهره‌های فرقه ضاله مضله بهائیت است که به‌دروغ و کذب محض مباحثی تحت عنوان تحری حقیقت مطرح می‌کنند، درحالی‌که در این فرقه ضاله تنها فساد و فحشا آزاد است و اگر کسی کمی به‌جانب عفت حرکت کند مورد برخورد قرار می‌گیرد.

منبع: رهپویان هدایت

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please