کد خبر:13405
پ
faghr
بهائیت در ایران

لابی‌گری صهیونیسم و بهائیت علیه ایران

سایت راستی متعلق به «دفتر جامعۀ جهانی بهائی در ژنو» بخشی از سخنان نماینده مولداوی در سازمان ملل دربارهٔ حمایت‌های وی از بهائیان ایران را منتشر کرد. این منبع رسمی تشکیلات بهائی با انتشار حمایت‌هایی این‌چنینی به‌صورت مستمر یا انتشار دروغ‌هایی دربارهٔ نوع برخورد جمهوری اسلامی با بهائیان ایران، به دنبال نفرت‌ پراکنی علیه ایران […]

سایت راستی متعلق به «دفتر جامعۀ جهانی بهائی در ژنو» بخشی از سخنان نماینده مولداوی در سازمان ملل دربارهٔ حمایت‌های وی از بهائیان ایران را منتشر کرد. این منبع رسمی تشکیلات بهائی با انتشار حمایت‌هایی این‌چنینی به‌صورت مستمر یا انتشار دروغ‌هایی دربارهٔ نوع برخورد جمهوری اسلامی با بهائیان ایران، به دنبال نفرت‌ پراکنی علیه ایران است.

بهائیت که به سبب بعضی نفوذ در نهادهای بین‌المللی در صدور قطعنامه‌ها و تحریم‌های مختلف علیه ایران نقش دارد، می‌کوشد آن‌ها را نه از جهت لابی‌گری بهائیت با دشمنان اسلام و ایران، بلکه واکنش جهانی در برابر جمهوری اسلامی جلوه دهد! این درحالی‌ است که حمایت‌های مردمی از جمهوری اسلامی که در سراسر جهان در این روزها شاهد آن هستیم، بازگوکنندهٔ حقیقت بوده که آن‌چه در نهاد حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران اتفاق می‌افتد، نشانهٔ همکاری خبیثانهٔ صهیونیسم، غرب و بهائیت است.

لازم به دکر است که کشور مولداوی کشوری کوچک و دَرِپیتی و محصور در خشکی در شرق اروپا است که بیش از سه میلیون جمعیت دارد و تاثیرگذاری خاصی در معادلات جهانی ندارد.

کلیدواژه : صهیونیسم
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please