کد خبر:13495
پ
international
بهائیت در ایران

خبیث تر کیست؟

راستی خباثت و دنائت نیز درجه بندی دارد؟؟؟؟ صدام یزید کافر که دهها هزار تن از شیعیان بی گناه عراق را به خاک و خون کشید و دهها هزار بچه یتیم روی دست جامعه عراق گذاشت و از طرف دیگر به ایران حمله کرد و باعث شهادت بیش از ۲۴۰ هزار جوان پاک و غیور […]

راستی خباثت و دنائت نیز درجه بندی دارد؟؟؟؟ صدام یزید کافر که دهها هزار تن از شیعیان بی گناه عراق را به خاک و خون کشید و دهها هزار بچه یتیم روی دست جامعه عراق گذاشت و از طرف دیگر به ایران حمله کرد و باعث شهادت بیش از ۲۴۰ هزار جوان پاک و غیور ایران شد و میلیون ها انسان پاک را به درجه جانبازی رساند و …. زمانیکه امام خمینی(ره) رهبر جهموری اسلامی ایران به عنوان دشمن ترین آنها، در سال ۶۸ رحلت فرمودند ببینید چه موضع گیری در این قضیه داشته است!!! حتی کسیکه از ارتشیان عراق را که به ایشان بی حرمتی کرده است را توبیخ می کند.

حالا این موضع گیری را مقایسه می کنیم با موضع سران بهایئت. راستی در این میان چه کسی خبیث تر و پست تر است؟؟؟ قضاوت را به عهده مخاطب محترم می گذاریم!!!!

 

شادی سران فرقه ضاله بهائیت در شهادت سید محرومان

مهرداد مهرجو از عناصر بهائی، شهادت آیت‌الله رئیسی را عدل جاری شده بهاءاله می‌داند!

وی نوشته: کرونا که همان عذاب اكبر كبير بهاءاله در حق بشریت بود هنوز التیام نیافته که باز هم بهاءاله آن خدای قاتل و تروریست از آسمان ابهی مشغول به ترور و خونریزی شده است.

در موضعی دیگر بلندگو و تئوریسین بهائی(عرفان ثابتی) با انتشار مطلبی توهین‌آمیز نسبت به مرحوم آیت‌الله رئیسی و خوشحالی نسبت به شهادت ایشان چهره واقعی خود و تشکیلات فرقه ضاله بهائیت را نشان داد.

گفتنی است در جریان شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، همه نمایندگان ادیان ابراهیمی کشور(یهودی، مسیحی، زرتشتی) و حتی دنیا پیام‌های تسلیت خود را به مردم مسلمان ایران ابراز داشته‌اند.

اینها نمونه های  دیگری از فرهنگ بسته و سیاست‌های فرقه بهائی و بيت‌العدل! این جرثومه‌های نفرت و لجن را بنگرید که چگونه شهادت یک خادم ملت را انتقام بهاءالله از ملت ایران می‌داند!

اینها همان هایی هستند که برای بشر صلح عمومی می خواهند و ادعا دارند بشر باید در صلح صفا در کنار هم زندگی نمایند!!!

یادآوری:                                                                                           

آتش سوزی و تخریب ساختمان در حال ساخت عباس افندی (عبدالبها) دومین رهبر فرقه ضاله بهائیت د رحیفای اسرائیل در سال قبل بر اثر چی بوده است؟؟؟ نکند قهر خدای متعال و جبار برای انحلال این فرقه استعماری بوده؟؟؟ چون این فرقه بزرگترین دزد تاریخ می باشد و به اسم خداوند متعال و قادر دین ساخته است!!!.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please