کد خبر:13569
پ
naaramiha
بهائیت در ایران

اشاره بهائیت به طراحی ناآرامی در ایران؛برنامه: «روئیده بر سنگ»

سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی persianbahaimedia از ۷ خرداد پخش برنامه‌ای را با عنوان «روئیده بر سنگ» آغاز کرد. هدف این برنامه تحریک مردم ایران به مقابله با جمهوری اسلامی و ایجاد حرکت‌های مستمر تخریبی (میدانی و مجازی) و همچنین بازگرداندن امید به معاندین کشور جهت ادامه فعالیت و شروع اغتشاشات جدید است. در قسمت اول […]

سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی persianbahaimedia از ۷ خرداد پخش برنامه‌ای را با عنوان «روئیده بر سنگ» آغاز کرد.

هدف این برنامه تحریک مردم ایران به مقابله با جمهوری اسلامی و ایجاد حرکت‌های مستمر تخریبی (میدانی و مجازی) و همچنین بازگرداندن امید به معاندین کشور جهت ادامه فعالیت و شروع اغتشاشات جدید است.

در قسمت اول این برنامه که با آهنگ زمینه‌ای «برای آزادی، شروین حاجی آقاپور» آغاز می‌شود؛ به‌ صورت نمایشی بحثی با عنوان اینکه در کنار سر و صدا و ایجاد هیاهو در مواقعی که اورژانسی نامیده می‌شود (فعالیت‌های خرابکاری در آشوب‌ها) اهدافی بلند مدت نیز باید دنبال شود.

پخش این برنامه توسط تشکیلات بهائیت یکی دیگر از اقدامات صریح و آشکار این فرقه با افکار (تخیلات) براندازانه است و سندی دیگر بر دشمنی این فرقه گمراه با اسلام و ایران، برای افرادی است که تحت عنوان حمایت از حق شهروندی از بهائیت دفاع می‌کنند.

به نظر می‌رسد پیروان فرقه ضاله بهائیت در ادامه این برنامه به روش‌های تخریبی و هنجارشکنانه اشاره کرده برای انسجام اپوزیسیون نیز نسخه‌ای خواهد پیچید.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please