کد خبر:14330
پ
آیا به عکا مرکز بهائیت حمله موشکی می شود؟
بهائیت در ایران:

آیا به عکا مرکز بهائیت حمله موشکی می‌شود؟

سایت بهائیت در ایران- در این بحبوحه تنش های جدی بین رژیم اشغالگر قدس و جبهه مقاومت اسلامی، به ذهن انسانهای تحلیل گر این سوال مطرح می شود که آیا، در حمله موشکی مقتدرانه جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران اسلامی تاکنون مرکز و لانه فساد سازمان تروریستی بهائیت مورد حمله قرار گرفته یا نه؟ […]

سایت بهائیت در ایران- در این بحبوحه تنش های جدی بین رژیم اشغالگر قدس و جبهه مقاومت اسلامی، به ذهن انسانهای تحلیل گر این سوال مطرح می شود که آیا، در حمله موشکی مقتدرانه جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران اسلامی تاکنون مرکز و لانه فساد سازمان تروریستی بهائیت مورد حمله قرار گرفته یا نه؟

اگر مورد حمله قرار نگرفته، به چه دلیل است؟

آیا مگر نه این است که این سازمان تروریستی در اکثر جنایات باند حاکم بررژیم تبهکار و جانی صهیونیستی در سراسر دنیا دخیل است؟

مگر همین فرقه شیطانی نبود که آذوقه ارتش رژیم روباه پیر انگلیس را برای تصرف فلسطین فراهم کرد و بدین خاطر سرکرده آنها از انگلیس لقب«سر» گرفت؟

آیا مگر نه این است که سازمان تروریستی استعماری بهایئت در تشکیل رژیم غاصب و کثیف صهیونیستی نقش داشته و در ظلم به فلسطینی ها نقش اول را دارد؟

مگر نه این است که این سازمان استعمار ساخته در جهان اسلام بویژه ایران اسلامی چه جنایاتی را مرتکب شده است؟

مگر نه این است که این فرقه استعماری در تحریم های ظالمانه غرب به سرکردگی صهیونیسم جهان  و آمریکای جنایتکار علیه مردم مظلوم و مقتدر ایران اسلامی شریک دخالت دارد؟

آیا مگر نه این است که این حزب استعمار ساخته در جهان اسلام، در عمر نحس ۱۷۰ ساله در  تمام اقدامات انجام شده علیه ملت ایران توسط کشورهای استعمارگر نقش ستون پنجم را بازی کرده است؟ اقداماتی مثل:

  • منحرف کردن انقلاب مشروطه،
  • کودتای ۲۸ مرداد آمریکا در ایران
  • معرفی مهره های مختلف داخلی برای سرویس های اطلاعاتی خارجی برای اداره حکومت(مثل رضاخان)،
  • ساخت حکومت پهلوی ها در ایران در راستای منافع کشورهای استعمارگر،
  • شرکت در ضربه به جبهه انقلابیون قبل از انقلاب اسلامی مثل اعدام شهید طیب، دخالت موثر در حقوق بشر سازمان ملل برای محکومیت نظام اسلامی و ….
  • شرکت در اکثر اغتشاشات و ناآرامی های بعد از انقلاب اسلامی
  • جاسوسی برای رژیم غاصب صهیونیستی
  • شرکت در طرح های ضد امنیت اقتصادی جبهه استکبار مثل احتکار کالا در برهه های سخت ملت ایران(جنگ تحمیلی عراق بر ایران)، گران فروشی، به انحراف کشیدن مسائل اقتصادی به نفع دشمن و …..
  • و …………

آیا وقت مناسبی برای تار و مار کردن این نحله کثیف شیطانی نیست؟

به نظر می رسد زمان مناسبی برای جبهه مقاومت اسلامی  و جهان اسلام برای تصفیه حساب با این سازمان تروریستی استعماری فراهم شده باشد. چون طبق گفته سرکردگان خودشان این دو نحله فکری خبیث صهیونیست و بهائیت مثل زنجیر به هم پیوسته است!!!!

 

کلیدواژه : عکا
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please