کد خبر:14413
پ
اعیاد منحوس رضوان، محلی برای اباحی گری و تبلیغ بهائیان
بهائیت در ایران:

اعیاد منحوس رضوان، محلی برای اباحی گری و تبلیغ بهائیان

یکی از روشهای تبلیغاتی فرقه ضاله بهائیت که از سوی بیت العدل همواره به آن تاکید می گردد ترویج اباحی گری، موسیقی، بی بندوباری و اختلاط میان زن و مرد برای جذب افراد است. فرقه ضاله بهائیت از دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای تبلیغ خود استفاده می کند. روشهای تبشیری و تخریبی از […]

یکی از روشهای تبلیغاتی فرقه ضاله بهائیت که از سوی بیت العدل همواره به آن تاکید می گردد ترویج اباحی گری، موسیقی، بی بندوباری و اختلاط میان زن و مرد برای جذب افراد است.

فرقه ضاله بهائیت از دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای تبلیغ خود استفاده می کند.

روشهای تبشیری و تخریبی از روشهای مستقیم تبلیغ بهائیت است، چاپ کتاب و جزوه، طرح شعارهای جذاب، انتشار زندگی رهبران و تاریخچه بهائیت نیز از روش های  مستقیم تبشیری بهائیان است.

در روش تخریبی با ایجاد پرسش و طرح شبهات ذهن مسلمانان و به ویژه شیعیان را مشغول می کنند؛ همچنین تمسخر و توهین به شخصیت های بزرگ اسلامی و دینی از روشهای تخریبی آنان می باشد.

یکی از روش های تبلیغاتی فرقه ضاله بهائیت به صورت غیر مستقیم که از سوی بیت العدل همواره به آن تأکید می گردد ترویج اباحی گری، موسیقی های بی ضابطه، بی بندوباری و اختلاط میان زن و مرد برای جذب افراد است. همچنانکه تابحال جلسات آنها بارها توسط نیروهای انتظامی و امنیتی مورد برخورد واقع شده و عناصری در این رابطه دستگیر شده اند. این اقدام آنها بخصوص در شهرهای شمالی کشور و پلاژهای ساحلی با پوشش برگزاری اعیاد منحوس رضوان انجام شده است.

این حزب شیطانی مثل خیلی از فرقه های نوظهور در حال سوء استفاده از سن جوانی افراد بوده تا آنها را جذب نماید. اقتضای جوانی افراد اعم از دختر و پسر در وضعیت خاصی قرار دارند که این فرقه ها با علم به این موضوع اقدام به برگزاری جلسات مختلط زن و مرد  و بی بندو باری و اباحه گری کرده و از این راه افراد را در یگ پروسه روانی خاص جذب می نماید.

این فرقه شیطانی، اقدامات خلاف اخلاق و بی بند و باری زرین تاج قزوینی(ملقب به طاهره قره العین از سوی فرقه)  از افتخارات خود شمرده حتی ادعا دارد که این افراد می تواند به عنوان یک الگوی زن ایرانی مطرح باشد، در صورتیکه اقدامات این زن در بدشت شاهرود( در بدو تاسیس)  آنقدر شنیع بوده که حتی منجر به جدایی یکسری از افراد اصلی این فرقه گردیده است.

لازم به ذکر است که عید رضوان مصادف با ورود حسین علی نوری (بهاءالله پیامبر خوانده تشکیلات بهائی) به باغ نجیب پاشا در حومه شهر بغداد در اردیبهشت ۱۲۴۲ شمسی است. این باغ بعدها در بین بهائیان به باغ رضوان شهرت یافت. در این مکان بود که حسین علی نوری صریحاً به بابیان حاضر اعلان کرد که او پیام‌آور الهی و همان موعودی است که باب به آمدنش وعده داده بود.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please