کد خبر:14489
پ
عصبانیت مبلغ بهائی از وحدت ملی در نماز جمعه نصر و سخنان رئیس‌جمهور
بهائیت در ایران:

عصبانیت مبلغ بهائی از وحدت ملی در نماز جمعه نصر و سخنان رئیس‌جمهور

عرفان ثابتی، مبلغ شیاد بهائی، با انتشار مطالبی اطاعت مردم و مسئولین از رهبر انقلاب، وحدت ملی و قدرت‌نمائی مردمی را در نماز جمعه هفته قبل تهران را، توهم حمایت عمومی، شخصیت‌ پرستی و وحدت دروغین نامیده و از سخنان رئیس‌ جمهور در این موضوع بسیار عصبانی شد. اطاعت از ولی‌ امر، وحدت ملی، پشتوانه […]

عرفان ثابتی، مبلغ شیاد بهائی، با انتشار مطالبی اطاعت مردم و مسئولین از رهبر انقلاب، وحدت ملی و قدرت‌نمائی مردمی را در نماز جمعه هفته قبل تهران را، توهم حمایت عمومی، شخصیت‌ پرستی و وحدت دروغین نامیده و از سخنان رئیس‌ جمهور در این موضوع بسیار عصبانی شد.

اطاعت از ولی‌ امر، وحدت ملی، پشتوانه مردمی، همگامی مسئولین و مردم، شجاعت رهبر و ملت که سبب خلق حماسه جمعه نصر گردید سبب عصبانیت تئوریسین بهائی شده، سخنان آقای پزشکیان در مورد رهبر انقلاب و مردم شعله‌های این عصبانیت را افروخته‌‌تر کرد.

چنین واکنشی نشان‌ دهنده آن است که فرقه ضاله بهائیت هیچگاه خواهان وحدت، عزت و سربلندی ایران و مردم آن نیست.

و از طرف دیگر این فرد عقده‌ای بی‌مقدار یادش رفته است که فقط سه ماه پیش بود که مردم ایران رئیس جمهوری را با اکثریت آراء انتخاب کردند و بیش از ۵۰ درصد مردم در این انتخابات شرکت کردند و ایشان باید در کشورهای غربی و اربابان خود نمونه‌ای از این دمکراسی واقعی را ارائه نماید .

این بهائی شیاد تبلیغاتی، برای مخاطبین خود بگوید که فرقه و حزب استعماری بهائیت در عمر نحس حدود ۱۷۰ ساله خود، چند نفر را جذب خود کرده‌اند؟ حزب و تشکیلاتی که ادعای کامل بودن و اینکه آخرین دین آسمانی است را ادعا می کرد!!!

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please