کد خبر:3601
پ
book-moajeze
به گزارش بهائیت در ایران

معرفی کتاب: معجزه بهائیت سردرگمی و تناقض

یکی از تناقضات در فرقه ضاله بهائیت مساله خاتمیت رسول اکرم وبشارتهایی است که در این مورد در سایر کتب آسمانی و پیامبران قبل از حضرت رسول اکرم (ص) وعده داده اند. بهائیان برای اینکه بتوانند این انحراف در دین را توجیه کنند به انکار مساله خاتمیت میپردازند وهمچنین مساله معجزه که مخصوص پیامبرانست وجون […]

یکی از تناقضات در فرقه ضاله بهائیت مساله خاتمیت رسول اکرم وبشارتهایی است که در این مورد در سایر کتب آسمانی و پیامبران قبل از حضرت رسول اکرم (ص) وعده داده اند. بهائیان برای اینکه بتوانند این انحراف در دین را توجیه کنند به انکار مساله خاتمیت میپردازند وهمچنین مساله معجزه که مخصوص پیامبرانست وجون دست جناب باب خالی ازین اصل مهم درشناخت پیامبراست به توجیه گری وتوضیح گویی پرداخته غافل از اینکه گفتارهایشان ضبط در تاریخ و عالمان به پاسخ و رد آن خواهند پرداخت. دراین کتاب به این مساله یعنی تناقضات درگفتار بزرگان بابیت درمورد خاتمیت پیامبران و همچنین مساله مهم اختصاصی در پیامبران یعنی معجزه به علت خالی بودن دست باب در این مورد پرداخته شده تا نقاب از دروغ پردازیهایی که در لفاظیهای بظاهر عالمانه که سعی در گسترش جهالت بوده اند، بردارد.

علیرضا روزبهانی بروجردی نویسنده توانمند این کتاب را در سه گفتار، بحثی کوتاه پیرامون اعجاز، تبیین و تحلیل دیدگاه های بهائیت درباره معجزه و نگاهی به معجزات رهبران بهائی به رشته تحریر درآورده و انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم در سال ۱۳۹۹ در ۱۰۷ صفحه این کتاب را چاپ نموده است.

علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی این کتاب به سایت www.rbo.ir  مراجعه نمایند.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please