کد خبر:4282
پ
farib
کوتاه و خواندنی

چگونه فرقه ها قادرند همچنان افراد را مورد حمله قرار داده و فریب دهند ؟

فرق در هر نوع و تفکری علیرغم اثبات پوچی و بی اعتباری همچنان قادرند و یا اینکه این توانائی را دارند که افراد را در هر سنی مورد حمله قرار داده و فریب دهند . خیلی مختصر به آن میپردازیم . 🔺 همانطور که روش های کلاهبرداری و فریب، هر روز شکل جدیدتری پیدا می […]

فرق در هر نوع و تفکری علیرغم اثبات پوچی و بی اعتباری همچنان قادرند و یا اینکه این توانائی را دارند که افراد را در هر سنی مورد حمله قرار داده و فریب دهند . خیلی مختصر به آن میپردازیم .

🔺 همانطور که روش های کلاهبرداری و فریب، هر روز شکل جدیدتری پیدا می کند، فعالیت و فریب فرقه ها نیز شکل های پیچیده تری به خود می گیرد.

🔺 بر اساس یک نظرسنجی در فرانسه، مردم تصویر نسبتا قدیمی از فرقه ها دارند؛ حدود ۸۴درصد تصور می کنند زمانی که از فرقه ها صحبت می شود، به عده ای از مردم گوشه نشین و دور از جامعه اشاره می شود.

🔺 اما واقعیت این است که جنبش ها و گروه های فرقه ای توانسته است شیوه جذب و تبلیغ خود را به ویژه پس از رشد اینترنت و تکنولوژی و فضای مجازی اصلاح کنند.

🔺 پیشگیری و مقابله با فرقه ها، نیازمند مطالعه درباره آنها، افزایش سواد رسانه ای، سواد اطلاعاتی و… است. با افزایش آگاهی و مهارت های فردی می توان علاوه بر پیشگیری و حمایت از خود و خانواده، اطرافیان را نیز از خطر نفوذ فرقه ها دور کرد و مانع از بروز آسیب های جبران ناپذیر شویم.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please