کد خبر:8637
پ
bahaiat-qaemshahr
بهائیت در ایران برداشت از پایگاه جامع فرق . ادیان . مذاهب

مجیر صمیمی و انهدام تشکیلات بهائیت در قائمشهر

بر خلاف ادعای تشکیلات بهائیت، مجیر صمیمی از اعضای رده بالای سازمان بهائی و از کارمندان جمع آوری اطلاعات گوگل و دیتا در آمریکاست. بی شک این عضو رده بالای تشکیلات بهائیت در خانه تیمی خود در مازندران، اعضای بهائی را از سایر شهرها با هدف برگزاری مجلس دعا یا کمک به زنان در خانه‌اش […]

بر خلاف ادعای تشکیلات بهائیت، مجیر صمیمی از اعضای رده بالای سازمان بهائی و از کارمندان جمع آوری اطلاعات گوگل و دیتا در آمریکاست. بی شک این عضو رده بالای تشکیلات بهائیت در خانه تیمی خود در مازندران، اعضای بهائی را از سایر شهرها با هدف برگزاری مجلس دعا یا کمک به زنان در خانه‌اش گرد نیاورده بود!

مجیر صمیمی از اعضای بنیاد و مؤسسه بهائی طاهره است. وی مهندس نرم افزار و از کارمندان شرکت گوگل در بخش آنالیزور اطلاعات و دیتای آمریکا و از اعضای رده بالای تشکیلات بهائی است که ۹ شهریور در خانه تیمی‌اش در قائمشهر دستگیر شد.

خبرگزاری های وابسته به تشکیلات بهائی، از دستگیری ۱۴ عضو بهائیت در روز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در قائمشهر مازندران و انتقال آنان به اداره اطلاعات ساری خبر دادند. تمام این اعضاء به جز ساناز حکمت شعار و گلبن فلاح، ساعت ۴ بعد از ظهر در خانه تیمی مجیر صمیمی بازداشت شدند و سپس نیروهای امنیتی، این دو عضو تشکیلات بهائیت را بازداشت کردند.(۱)

اما دستگیری اعضای تشکیلات بهائیت در خانه مجیر صمیمی، بهانه ای شد تا تحلیلی کوتاه از او و شبکه سازی بهائیت داشته باشیم.

سایت هرانا در خبر خود اعتراف کرد که تمام این اعضاء در خانه مجیر صمیمی دستگیر شدند. اما مجیر صمیمی کیست؟! مجیر صمیمی از اعضای بنیاد و مؤسسه بهائی طاهره است که به مرکز عدالت طاهره شهرت دارد. مجیر صمیمی، مهندس نرم افزار و از کارمندان شرکت گوگل در بخش آنالیزور اطلاعات و دیتا آمریکاست.

مؤسسه بهائی طاهره به اسم حمایت از زنان آسیب دیده در سال ۱۹۹۹ میلادی تشکیل شد و پروژه حمایت از زنان آسیب دیده افغانی را به اجراء در آورد. هرچند این مؤسسه زیرنظر مستقیم بیت العدل نیست، اما مثل مجموعه رها ثابت یا بنیاد بدیع، به صورت غیرمستقیم به اجرای نقشه‌های تشکیلات بهائیت می‌پردازد.

این مؤسسه به اسم دفاع از زنان آسیب دیده و شعارهای حقوق بشری، به نفوذ و کادرسازی برای تشکیلات صهیونیستی بهائیت می‌پردازد. فریده عزیزی از اعضای این مؤسسه بهائی (که این مؤسسه خود را الهام گرفته از بهائیت می‌داند) جهت ارائه گزارش، به کاخ سفید مراجعه و با دولت آمریکا همکاری دارد.

البته جالب آنست که تشکیلات بهائیت در عین استفاده ابزاری از جنس زن، نفوذ کرده، اطلاعات جمع آوری می‌کند و کادرسازی خود را به اسم حمایت از حقوق زنان به پیش می‌برد. فرقه و تشکیلاتی که با کپی برداری شعار حقوق زنان از جریانهای فمنیسم، ادعا دارد زنها عزت خود را مدیون بهائیت هستند: «در این دور بدیع اماء (کنیزان) رحمن باید هر دَم هزار شکرانه نمایند که ید عنایت نساء (زنها) را از حضیض (پستی) ذلّت نجات داد و به اوج عزّت رجال (مردها) رسانده.»(۲)

پس مجیر صمیمی از اعضای رده بالای تشکیلات بهائیت و از اعضای جمع آوری اطلاعات گوگل در آمریکا، با هدف برگزاری دعا یا کمک به زنان در خانه‌اش جلسه برگزار نکرده و به این بهانه، اعضای تشکیلات بهائیت را از شهرهای دیگر به خانه خود فرا نخوانده است! لذا بی‌شک خانه این عضو تشکیلات بهائی از مراکز تجمع و فعالیت سازمانی بهائیت و خود او از مسئولان این تشکیلات غیرقانونی بهائیت در شمال کشور بوده است.

لذا در اطلاعیه اداره کل اطلاعات مازندران، ضمن اشاره به دستگیری تعدادی از اعضای تشکیلات صهیونیستی بهائیت در مازندران، بیان می‌شود: «بر اساس این گزارش ۲ نفر از سرکردگان این تشکیلات جاسوسی در تشکیلات صهیونیستی بیت العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی آموزش دیده و با اعضای تشکیلات خود در سراسر استان مازندران هسته جاسوسی تشکیل داده بودند.»(۳)

همچنین هدف از این دستگیری ها، نه باور افراد، بلکه شبکه سازی تشکیلات معاند عنوان شده است؛ چنانکه در ادامه اطلاعیه تأکید شده است: «اطلاعات مازندران هرگونه فعالیت شبکه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب را در رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجّل‌الله‌فرجه) قرار داده و با عوامل آن برخورد قاطعانه خواهد کرد.»

پی‌نوشت:

۱-به نقل از خبرگزاری وابسته به تشکیلات بهائیت.

۲- اشراق خاوری، پیام ملکوت، هند: بی‌نا، ۱۹۸۶ م، ص۲۳۱٫

۳- خبرگزاری مشرق، «هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد»، کد خبر: ۱۴۱۴۷۵۵، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please