کد خبر:9579
پ
mahshid-Ziaee
بهائیت در ایران برداشت از فارس

بانوی مستبصر بهائی: خواهرانم، مادر تازه مسلمان شده ام را گروگان گرفته اند

مهشید ضیایی، بانوی مستبصری که از بهائیت به اسلام مشرف شده مدعی است که خواهرانش مادر پیر او را به علت مسلمان شدن، اول طرد روحانی کرده، سپس او را به خانه سالمندان سپرده‌اند و پس از مدتی نمی‌گذارند او با دختر مسلمانش در تماس باشد. به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برخط نیوز به […]

مهشید ضیایی، بانوی مستبصری که از بهائیت به اسلام مشرف شده مدعی است که خواهرانش مادر پیر او را به علت مسلمان شدن، اول طرد روحانی کرده، سپس او را به خانه سالمندان سپرده‌اند و پس از مدتی نمی‌گذارند او با دختر مسلمانش در تماس باشد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برخط نیوز به نقل از فارس – خبرنگار حوزه اندیشه چندی پیش در سامانه فارس من خبرگزاری فارس سوژه ای با عنوان «گروگانگیری مادرم در آمریکا توسط بهائی ها افشا شود» ثبت شد که در آن، مهشید ضیایی مستبصری که از فرقه ضاله بهائیت به دین اسلام مشرف شده بود، از گروگانگیری مادرش توسط بهائیان حکایت می کرد.

مهشید ضیایی که چهار سال قبل با حضور در خبرگزاری فارس از مشکلات و دشواری های زندگی پس از مسلمان شدن سخن گفته بود، حالا ثبت کننده همین سوژه در فارس من است. او نکاتی را در مورد به اسارت درآوردن مادرش توسط خواهران بهائی خود و چرایی آن به ما گفت که در ادامه مشروح این گفت وگو را می خوانید.

ضیایی در ابتدا بیان کرد: مادر من با نام «روحیه بیات» در آمریکا ساکن است و آنجا زندگی می کند. حدود یک ماه پیش او با خروج از فرقه بهائیت به دین اسلام گروید و مسلمان شد. با توجه به شواهد به نظر می آید خواهران من با نام های «نسرین» و «ژاله»، مادرم را به علت خروج از بهائیت و به جرم مسلمانی به خانه سالمندان منتقل کرده اند. در این مدت طی تماس هایی که با مادرم داشتم، او مکررا از من خواهش می کرد که به هر شکل ممکن به او کمک کنم تا بتواند به خانه خود در ایران برگردد.

در فیلم زیر شاهد ادای شهادتین روحیه بیات و تشرف او به اسلام هستید:

ثبت کننده این سوژه ادامه داد: من به مادرم قول داده بودم که به هر شکلی که شده شرایط بازگشت او به ایران را فراهم می کنم، اما بعد از دو هفته و با بررسی فعالیت ها و گفت وگوهای مادرم با من و مضاف بر این که او به شکل رسمی «اشهد» گفته و مسلمان شده، تمام راه های ارتباطی با او مثل ملاقات و تماس های تلفنی قطع شد و به هیچ شکل نمی شد با مادر ارتباط برقرار کرد. این اتفاق موجب شد درگیری های من با خواهرانم شروع شود و من آنان را به رسانه ای شدن این موضوع تهدید کردم. اما آنان هیچ توجهی نکردند. البته چنین رفتاری از آنان طبیعی است؛ چرا که آنان طبق دستورات و خواست تشکیلات بهائیت فعالیت های خود را ادامه می دهند.

طرد روحانی چیست؟

ضیایی گفت: آنطور که من اطلاع پیدا کرده ام، مادرم بلافاصله پس از برائت از بهائیت با من ارتباط برقرار کرده است و حتی از من در برابر تشکیلات بهائیت دفاع کرده و همین امر موجب شده تا مادر من بنا به «طرد روحانی» به شکل کلی از سوی تشکیلات و خانواده طرد و به نوعی دور انداخته شود. متاسفانه در فرقه بهائیت مجازاتی وجود دارد به عنوان «طرد روحانی» که شخصِ جدا شده را مانند فرد جذامی می دانند و هرگونه کلام و تماسی با او ممنوع است. اگر کسی ارتباطش را با فرد جداشده از فرقه قطع نکند، او را نیز طرد می کنند. فرقه ای که مدام شعارهای دروغینی مانند صلح و وحدت عمومی و الفت و محبت می دهد و خود را برترین و کامل ترین می خواند در قرن ۲۱ اینگونه برخورد می کند.

در کلیپ زیر روحیه بیات از دخترش می خواهد تا او را به ایران برگرداند:

مادرم می خواهد به ایران برگردد

مهشید ضیایی بیان کرد: من به خواهرانم گفته بودم که اگر شما مادر را نمی خواهید، من او را می خواهم؛ پس مادر را به ایران برگردانید، اما خواهرانم به دروغ از قول مادر می گفتند که مادرمان در همانجا راحت است و احتیاجی نیست تا او را به ایران برگردانیم. حتی آن ها تأکید می کردند که حال مادرمان وخیم است و او رو به موت است. اما طی صحبت هایی که با مادرم داشتم، فهمیدم که نه تنها حال مادرم خوب است و به قولی مشاعرش به خوبی کار می کند، بلکه اصرار دارد تا او را به ایران برگردانم.

جرم خواهران من

ضیایی افزود: من به خواهرانم هشدار داده ام که این موضوع را به شکل قانونی پیگیری خواهم کرد. آن ها عملاً دست به یک جرم زده اند. طبق قوانین آمریکا خود شخص سالمند باید بخواهد که به مراکز آسایشگاه سالمندان رجوع کند. در صورتی که عمل خواهران من، دستورات تشکیلات بوده و بدون رضایت مادر.

وی ادامه داد: بهائیان به هر قیمتی که شده می خواهند از مرده و زنده افراد سوء استفاده کنند. مادر من با طیب خاطر و بدون هیچ زوری مسلمان شد و این کار به شدت به ضرر تشکیلات بهائیان است. به همین خاطر است که آنان به هر شکل می خواهند این موضوع را به نحوی مخدوش و مدفون کنند.

باید قوانینی وضع شود تا بهائیان را تحت فشار قرار دهد

مهشید ضیایی در ادامه ضمن مطرح کردن خواسته ای مبنی بر وضع قوانینی برای تحت فشار گذاشتن بهائیت گفت: باید قانونی وضع شود که وقتی فردی از فرقه بهائیت می خواهد خارج و مسلمان شود، فرزندان، پدر و مادر و کلیه اموال آن شخص با او بیرون بیایند؛ بدون گرفتن وکیل یا رفتن به دادگاه و هرگونه مسأله قضایی، این قانون از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا دست بهائیان از طرد روحانی کوتاه می شود و دیگر نمی توانند فرزندان و پدر و مادر آن شخص را گروگان بگیرند.

وی افزود: همچنین وضع قانونی که هیچ فرد بهائی نتواند از یک فرد مسلمان در دادگاه شکایت کند. دلیلش هم مشخص است؛ چون طبق نوشته پیامبر خوانده شان در موقع بروز مسائل و مشکلات باید به تشکیلات مراجعه کنند، همانطوری که برای عقد وفوت در خودشان مراسم می گیرند و حتی برای خودشان خانه سالمندان و مهد کودک و دانشگاه دارند؛ پس به چه دلیلی از مسلمانان در دادگاه ها شکایت می کنند؟ یکی از دلایلش این است که از ناآگاهی بعضی قضات سوء استفاده می کنند و رای را به نفع خود با مظلوم نمایی به اتمام می رسانند. همانطور که برای بنده ۸ تا ۹ پرونده در دادگاه تشکیل دادند و به خاطر ناآگاهی قضات مجبور شدم سند منزل مسکونی خود را وثیقه قرار دهم و از این طریق منزلم توسط بهائیان مصادره شد. خودشان می گویند از ما مسلمان ها متنفرند، ولی با شگرد مظلوم نمایی با قوانین اسلامی کشور اسلامی ما مسلمانان را راهی دادسراها و دادگاه ها می کنند.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please