کد خبر:9935
پ
bahaism-soleymani
بهائیت در ایران

خشنودی تشکیلات بهائیت وپیروان فرقه ضاله از شهادت سردار سلیمانی

به بهانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها وقتی رهبران بهائی، اسرائیل و بهائیت را همچون حلقه های زنجیر به هم پیوسته توصیف کردند، دیگر می توان علّت موضع ضدایرانی و ضدانسانی بهائیت در ماجرای ترور سردار سلیمانی را به خوبی دریافت. رژیم تروریست آمریکا در زمستان سال ۱۳۹۸ ش، با ترور سردار سلیمانی، میلیون ها […]

به بهانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها

وقتی رهبران بهائی، اسرائیل و بهائیت را همچون حلقه های زنجیر به هم پیوسته توصیف کردند، دیگر می توان علّت موضع ضدایرانی و ضدانسانی بهائیت در ماجرای ترور سردار سلیمانی را به خوبی دریافت.

رژیم تروریست آمریکا در زمستان سال ۱۳۹۸ ش، با ترور سردار سلیمانی، میلیون ها ایرانی و غیرایرانی که امنیت و آزادی خود را مدیون رشادت‌های او و یارانش می‌دانستند، عزادار کرد و به خیابان‌ها کشاند.

در واقع سردار سلیمانی فقط نیروی نظامی نبود و با فعالیتهای مردمی بسیار، از تلاش برای تأمین نیازهای تحریمی مردم تا حضور شخصی در یاری رساندن به مردم در بلایای طبیعی و …، سردار سلیمانی را به یک نظامی محبوب و کم نظیر مبدل ساخت. رشادت‌های این شهید بزگوار در مبارزه با گروه‌های تروریستی در خاورمیانه که در آن زمان حتی در کمین جهان غرب بودند، از سردار رشید اسلام و ایران چهره‌ای بزرگ، محبوب و بین المللی ساخته بود.

پس از شهادت سردار، مقامات و انسانهای آزاده بسیاری در سرتاسر دنیا، با تأکید بر ارزشمندی و بزرگی این شخصیت جهانی، اقدام آمریکا را محکوم کردند، جریانات خاصی هم با سکوت معنادار و یا خوشحالی خود، ماهیت مزدورشان را به نمایش گذاشتند.

یکی از این جریانات، تشکیلات بهائیت است که با سکوت خود مهر تأییدی بر جنایت آمریکا می‌گذاشت، سازمان بهائیت و پیروانش در سرتاسر دنیا بود؛ البته تنها سکوت تشکیلات بهائیت نبود که نشان از رضایت به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی می‌داد، بلکه عقده گشایی مزدوران رسانه‌ای و اطلاعاتی سازمان بهائی هم بر این حقیقت گواهی می‌داد.

بلافاصله پس از ترور سردار، ساغر کسرایی جاسوس بهائی، ویدئوئی ضبط کرد و با معرفی خود به عنوان نماینده مردم، ایرانیان را از شهادت سردار به دست آمریکایی‌ها، خوشحال توصیف کرد و قدردان ترامپ دانست.(۱) پس از آن، مبلّغین بسیاری از تشکیلات بهائیت، مثل نادر عطوفی و … نتوانستند خوشحالی خود را از اقدام تروریستی دولت آمریکا پنهان کنند و به عنوان نمایندگان غیر رسمی این تشکیلات، از رضایت سازمان بهائیت پرده برداشتند؛ حتی پیش‌تر عرفان ثابتی شخصیت رسانه‌ای بهائیت، با توصیف سردار سلیمانی به جلّاد سوریه و الگوی خشونت طلبی ایرانی‌ها، دشمنی بهائیت با سردار سلیمانی و آرمان او را علنی کرده بود.(۲)

آری! بهائیتی که به خاطر تخریب چند ویلای غیرمجاز خوش نشین های بهائی در روشنکوه، جنجال جهانی به راه می‌اندازد! بهائیتی که در دفاع از همجنس‌بازها، حیوانات، آب و هوا، زمین و زمان بیانیه صادر و طرح‌های تبلیغاتی اجرا می‌کند، سکوتش در شهادت سردار و رقص و پایکوبی اعضایش چه معنایی دارد؟!
البته وقتی رهبران بهائی اسرائیل و بهائیت را همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته و سرنوشت هر دو را به یکدیگر گره خورده توصیف کردند،(۳) دیگر می‌توان موضع ضدایرانی و ضدانسانی بهائیت را به خوبی دریافت.

پی‌نوشت:

۱- آپارات، «نقش بهاییت در ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی»

۲- «توهین شبکه من‌وتو به مردم ایران و فرهنگ ایرانی»

۳- مجله اخبار امری، دی ماه ۱۳۴۰، شماره ۱۰، شماره صفحات مسلسل ۶۰۱، ژانویه ۱۹۶۲٫

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please