کد خبر:11626
پ
erfan-sabeti
بهائیت در ایران

دشمنی بهائیت و تئوریسین بهائی با پوتین و روسیه

«عرفان ثابتی» تئوریسین بهائی، پنجم تیر ماه ۱۴۰۲،  با انتشار مطالبی در توئیتر تهمت‌هایی را متوجّه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور و نظام سیاسی روسیه کرد. این اقدام بارها از جانب دیگر عناصر و رسانه‌های وابسته به بهائیت تکرار شده است. بهائیان در روسیه از آزادی عمل برخوردار بوده و با فراغت فعالیت‌های فرقه‌ای را انجام می‌دهند، […]

«عرفان ثابتی» تئوریسین بهائی، پنجم تیر ماه ۱۴۰۲،  با انتشار مطالبی در توئیتر تهمت‌هایی را متوجّه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور و نظام سیاسی روسیه کرد. این اقدام بارها از جانب دیگر عناصر و رسانه‌های وابسته به بهائیت تکرار شده است.

بهائیان در روسیه از آزادی عمل برخوردار بوده و با فراغت فعالیت‌های فرقه‌ای را انجام می‌دهند، ولی در حال حاضر به دلیل روابط حسنه این کشور با ایران و منازعه جدی با جبهه غرب، تشکیلات بهائیت با نظام روسیه دشمنی می‌کند. اگر قرار است بهائیت درباره نظام‌های حاکم بر کشورها بر اساس شعارهایی مثل تحری حقیقت و حقوق بشر و …  اظهار نظر کند، باید در مورد جنایات غرب در کشورهای مختلف و  اسلامی از جمله کشتن میلیونها انسان در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و بوسنی هرزگوین و ….  و از همه مهم تر جنایات وحشیانه رژیم کودک کش  اشغالگر قدس هم موضع گیری نماید، که بنا به تجربه و روابط بسیار تنیده شده ای که با جبهه وحشی صهیونیستی استکبار دارد، چنین اقدام و موضع گیری نخواهد کرد، چه خوب گفته اند ” کبوتر با کبوتر، باز با باز”.

 

با تشکر از خ.ک

 

منبع
پایگاه خبری مفاز
بهائیت در ایران