کد خبر:11785
پ
bahaism14
بهائیت در ایران

حمایت مالی و فکری بهائیت از عناصر ضد انقلاب داخل کشور

براساس اظهارات یک منبع آگاه، یکی از عناصر شاخص و تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت دراستان البرز، به واسطه برگزاری جلسات متعدد با عناصر ضدانقلاب داخل کشور، طی چند ماه گذشته دستگیر شده است. این منبع آگاه اضافه نمود: فرد مزبور نقش حمایت فکری و مالی از جریان ضدانقلاب برعهده داشته و قصد داشته ضمن ایجاد […]

براساس اظهارات یک منبع آگاه، یکی از عناصر شاخص و تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت دراستان البرز، به واسطه برگزاری جلسات متعدد با عناصر ضدانقلاب داخل کشور، طی چند ماه گذشته دستگیر شده است.

این منبع آگاه اضافه نمود: فرد مزبور نقش حمایت فکری و مالی از جریان ضدانقلاب برعهده داشته و قصد داشته ضمن ایجاد حلقه اتحاد با عناصر ضدانقلاب اقداماتی را برای ایجاد ائتلاف بین این افراد داشته باشد.

لازم به ذکر است فرقه ضاله بهائیت علی رغم تمام اصول و شعار های دروغین خود مثل عدم دخالت در مسائل سیاست داخلی کشورها، تقریبا در تمام حوادث ضد امنیتی داخل کشور از جاسوسی برای رژیم کودک کش اسرائیل در دوران دفاع مقدس تاکنون، حضور در اغتشاشات و ناآرامی ها سال ۸۸، ۱۴۰۱ و …. حضور داشته و دارد و در آخرین اقدام قصد الگوسازی برای دامن زدن به بی حجابی و بی عفتی در کشور را دارد.

منبع
پایگاه خبری مفاز
بهائیت در ایران