کد خبر:11789
پ
bahaism-sanaa
بهائیت در ایران

مفتی اعظم یمنی : بهائیت کفار حربی است

سایت «دفتر تشکیلات بهائی در سازمان ملل»(BIC) با عصبانیت افشاگری «شمس‌الدین شرف‌الدین» مفتی اعظم یمنی علیه بهائیت را فرقه ای خون‌ریز توصیف کرد و افشاگری این خطیب یمنی در نماز جمعه «صنعاء» درباره حقیقت بهائیت را انتشار اطلاعات نادرست و نفرت‌انگیز عنوان کرد. «شرف‌الدین» در خطبه‌های نماز جمعه با اعلام خطر نسبت به اقسام دشمنان […]

سایت «دفتر تشکیلات بهائی در سازمان ملل»(BIC) با عصبانیت افشاگری «شمس‌الدین شرف‌الدین» مفتی اعظم یمنی علیه بهائیت را فرقه ای خون‌ریز توصیف کرد و افشاگری این خطیب یمنی در نماز جمعه «صنعاء» درباره حقیقت بهائیت را انتشار اطلاعات نادرست و نفرت‌انگیز عنوان کرد.

«شرف‌الدین» در خطبه‌های نماز جمعه با اعلام خطر نسبت به اقسام دشمنان اسلام از جهات فکری، سیاسی، اقتصادی، نظامی و دیگر جهات، تاریخ و پیشینه بهائیت را توضیح  داده و پیوند این فرقه با انگلستان، آمریکا، سایر کشورهای استعماری، یهود و صهیونیسم را بیان کرد. وی ضمن تذکر خطرات فکری و سیاسی بهائیت و با تقسیم کفار به حربی و غیر حربی و بیان احکام آن، به صورت مستدل بهائیت را کفار حربی عنوان کرد. تشکیلات فرقه ضاله بهائیت، روشنگری این مفتی یمنی را ادامه نفرت‌پراکنی علیه بهائیان متاثّر از جمهوری اسلامی ایران بر حوثی ها در یمن عنوان کردند. «بانی دوگال» از نمایندگان بهائیت در سازمان ملل، تحریک مردم یمن علیه بهائیان را توسط مقامات حوثی و به علت ناامنی و بی‌ثباتی در یمن قلمداد کرد. امّا حقیقت آن است که دستگیری تعدادی بهائی و افشاگری در مجامع عمومی درباره حقیقت بهائیت، به دلیل رفتار و عملکرد بهائیان یمن است که با تحریک تشکیلات بهائی و با اقدامات غیرقانونی در یمن، باعث چنین واکنش‌هایی از جانب مقامات و علما این کشور شدند.

منبع
بهائیت شناسی
بهائیت در ایران