کد خبر:12027
پ
۴۰۰_araki
بهائیت در ایران

موضع گیری آیت الله اراکی در مورد فعالیت بهائیت

… افرادی پیدا می‌ شوند بحث حق بهائیان را مطرح کنند. … حق بهایی یعنی چه؟ مثل این است که کسی بگوید چرا صدام را گرفتید و کشتید؟ این بچه‌ی بیچاره مگر انسان نبود، بشر نبود چرا او را کشتید؟به عراقی‌ها بگوید چرا او را اعدام کردید؟ مگر حق نداشت؟ صدام یک موجود و جرثومه‌ی […]

… افرادی پیدا می‌ شوند بحث حق بهائیان را مطرح کنند. … حق بهایی یعنی چه؟ مثل این است که کسی بگوید چرا صدام را گرفتید و کشتید؟ این بچه‌ی بیچاره مگر انسان نبود، بشر نبود چرا او را کشتید؟به عراقی‌ها بگوید چرا او را اعدام کردید؟ مگر حق نداشت؟ صدام یک موجود و جرثومه‌ی خبیث ضد البشر بود. این ضرب‌المثل معروف ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان. این ستم است. در اسلام یک قانونی وجود دارد و آن قانون این است خوب دقت کنید من با این حرف عرضم را تمام می‌کنم. قانون این است که کسی که برای حیات دیگران حقی قائل نیست آدم می‌کشد یا حیات را نابود می‌کند، این فرد مفسد است

«وَإِذَا تَوَلَّی سَعَی فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْفَسَادَ[۱] » این فرد مفسد است. چرا؟ چون با حیات مبارزه می‌کند.

بهائیت یک مجموعه ضد الحیاة است

بهائیت یک مجموعه ضد الحیاة است در جامعه بشر. ضد بشرند اینان چون برای ایجاد فساد تأسیس شده‌اند، برای هلاک حرث و نسل به‌وجودآمده‌اند. اینها ابزار همان‌هایی هستند که بمب‌های اتم بر سر مردم ریختند و در یک لحظه صد و پنجاه هزار انسان را نابود کردند. ابزار همان‌هایی هستند که امروز هرچه جنگ تو منطقه ما می‌افتد به دست آنها اتفاق می‌افتد. چقدر عراقی کشتند؟ چقدر از خود بچه‌های ما را شهید کردند؟ صدام را چه کسی تحریک کرد؟ داعش را چه کسی به وجود آورد؟ آنها می‌خواهند کاری کنند که ایران هم تبدیل به یک سوریه ایام داعش شود. آنها داعشی پرورند، آنها مفسدند؛ چرا؟ چون کارشان جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل و صهیونیست‌ها است که صهیونیست‌ها این جاسوسی را برای چه می‌خواهند؟ می‌خواهند زمینه رو فراهم کنند که بتوانند بزنند، بکشند، نابود کنند. ان‎شاالله هوشیار باشیم، فضلای حوزه، علمای بزرگ حوزه که الحمدلله وظیفه‌ی خودشان را می‌دانند و انجام‌وظیفه هم می‌کنند.

همه ما باید خوب متوجه باشیم، چشم‌ها را باز کنیم امروز بحمدالله عظمت ایران، عظمت جمهوری اسلامی در حدی بالا رفته است که امید آن‌ها را به جنگ علنی از بین برده و آنها دیگر جرأت این‌که به ما حمله نظامی کنند را ندارند اما این جنگ نرم را با قوت دنبال می‌کنند. مواظب این جنگ نرم باشیم و [۲]….

 

[۱]سوره مبارکه البقرة- آیه ۲۰۵

[۲] – متن سخنان آیت الله اراکی عضو خبرگان رهبری در دیدار جمعی از اساتید حوزه علمیه قم مورخه ۱/۴/۱۴۰۲

منبع
  https://www.hawzahnews.com/news/
بهائیت در ایران