کد خبر:12308
پ
sabeti
بهائیت در ایران

عصبانیت بهائیت از مکتب امام حسین علیه السلام

عرفان ثابتی (سخنگو و تئوریسین بهائی و عضو هیئت تحریریه آسو) ۱۶ و ۱۷ شهریور با انتشار مطالبی ضمن توهین به شهدا به تاثیر مکتب حسینی اعتراف کرده و از تاثیر آن در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی سخن گفت. ثابتی در این مطالب به شهدائی چون شهید سردار سلیمانی، محسن حججی و روح […]

عرفان ثابتی (سخنگو و تئوریسین بهائی و عضو هیئت تحریریه آسو) ۱۶ و ۱۷ شهریور با انتشار مطالبی ضمن توهین به شهدا به تاثیر مکتب حسینی اعتراف کرده و از تاثیر آن در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی سخن گفت.

ثابتی در این مطالب به شهدائی چون شهید سردار سلیمانی، محسن حججی و روح الله عجمیان که با تاثیر از مکتب سرخ حسینی جان خویش را در راه بقا انقلاب فدا کردند توهین کرده، آن ها را محارب می نامد و در عوض افرادی چون “ستار بهشتی” که با نشر اکاذیب مقابل مردم و انقلاب ایستادند را شهید می نامد.

مطالب انتشار یافته توسط این مبلغ بهائی نشان می دهد که بهائیت تا چه اندازه از تاثیر مکتب حسینی بر مردم ایران ناراحت بوده و آن را مانع پیشرفت نقشه های تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در ایران می داند.

عرفان ثابتی در لندن زندگی می کند و تاکنون چند بار در شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال و من و تو و در برنامه پرگار بی بی سی فارسی ، سمت نو و روبه رو حضور یافته است.

لازم به دکر است رد پای دشمنی این فرقه با امام حسین علیه السلام و فرهنگ عاشورا را می توان در فتنه ۸۸  را هم دید:

عناصر فرقه بهائی در ایام عاشورای حسینی در اغتشاشات روی عاشورای سال ۱۳۸۸ با همراهی و تحریک عده ای از اراذل و اوباش به آتش زدن خیمه عزای حسینی در میدان انقلاب تهران مبادرت کردند که این حادثه قلب تمام شیعیان و ایرانیان را جریحه دار کرد و چهره واقعی این فرقه پلید و دست ساز استکبار و جیره خوار اسراییل را به همگان نشان داد.

منبع
کانال بهائیت شناســــــــی
سایت نم نمک
سایت موسسه فرهنگی موعود عصر عج
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please