کد خبر:12375
پ
bahaism-Israel2
بهائیت در ایران

نقش فرقه ضاله بهائیت در عملیات روانی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل

فلسطینی ها با خود شیطان طرف هستند. ادمین اکانت اسرائیل به فارسی دولت اسرائیل به دروغ اعلام کرد یکی از سربازهای اسرائیلی به او گفته اعضای حماس چند کودک را سر بریده‌اند و ادعای بدون مدرکش بلافاصله در رسانه‌های جهان منتشر شد. به خصوص برخی کاربران هندی (که گرایش‌ ضداسلامی دارند) در ترویج آن کوشیدند. […]

فلسطینی ها با خود شیطان طرف هستند.

ادمین اکانت اسرائیل به فارسی دولت اسرائیل به دروغ اعلام کرد یکی از سربازهای اسرائیلی به او گفته اعضای حماس چند کودک را سر بریده‌اند و ادعای بدون مدرکش بلافاصله در رسانه‌های جهان منتشر شد. به خصوص برخی کاربران هندی (که گرایش‌ ضداسلامی دارند) در ترویج آن کوشیدند.  ارتش اسرائیل تکذیب کرد اما دروغ همچنان در حال انتشار و تکرار است.

حال باید قضاوت کرد علی رغم تکذیب خبر توسط ارتش اسرائیل، ولی اکانت اسرائیل به فارسی، چرا خبر را تکذیب نکرد و خبر در  حال انتشار است؟ کدام ذات شیطان تر دارند؟ فرقه ضاله بهائیت یا حکومت غاصب اسرائیل؟ البته بی دلیل نیست چون الگوی شیطانی هر دو درتبلیغات و عملیات روانی خود شیطان است، مرغ یا تخم مرغ، کدامش اول است؟

زمانیکه حسین علی نوری رهبر گمراه بهائیت خبر از تشکیل و تجمیع یهود در سرزمین فلسطین را اعلام کرد، این در حالی بود که یهودیها به بخصوص یهودیان ایرانی بیشترین نقش را در گسترش بهایئت در ایران و سایر کشورها داشتند. تشکیل دولت اسرائیل از نظر بهائیت و بنا به قول شوقی افندی (نتیجه بهاءالله و سرپرست وقت جامعه بهائی) یک وعده الهی بوده است که حسینعلی و عباس افندی به آن بشارت داده بودند!

دروغ_سر_بریدن_کودکان از کجا آمد؟

ادمین اکانت اسرائیل به فارسی کیست؟

فردی به نام شارونا سلیمانی آوگینساز، #بهایی نجس متولد تهران، چهارده سالگی به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده، حالا ادمین اکانت اسرائیل به فارسی است.

باید گفت فلسطینی‌ها با خودِ شیطان طرف هستند و ما ایرانی‌ها بهتر از هر قوم و ملتی سربازانش را می‌شناسیم.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please