کد خبر:12412
پ
bahaism16
بهائیت در ایران

تشکیلات بهائی- تشکیلات جاسوسی موساد

دروغگوی کبیر درس آموز دروغگوی اکبر سازمان سیاسی بهائیت، تشکیلاتی است که از ابتدای قرن بیستم در ایالات متحده امریکا شکل گرفت. به تعبیر دیگر، «بهائیت» یک جریان باقیمانده از«بابیت» بود که عمدتاً در سرزمین‌های عثمانی و تا زمان فروپاشی امپراطوری آن، حضور داشته و از ابتدای قرن بیستم در ایالات متحده امریکا بویژه ایالت […]

دروغگوی کبیر درس آموز دروغگوی اکبر

سازمان سیاسی بهائیت، تشکیلاتی است که از ابتدای قرن بیستم در ایالات متحده امریکا شکل گرفت. به تعبیر دیگر، «بهائیت» یک جریان باقیمانده از«بابیت» بود که عمدتاً در سرزمین‌های عثمانی و تا زمان فروپاشی امپراطوری آن، حضور داشته و از ابتدای قرن بیستم در ایالات متحده امریکا بویژه ایالت شیکاگو با سازماندهی جدیدی، خود را باز آفرینی کرد. در این دوره، ارتباط بهائیت با عناصر امریکایی و یهودی به طور مستمر شکل گرفت و با یک محاسبه سرانگشتی می‌توان دریافت که این سازمان بیش از نیم قرن قبل از تأسیس اسرائیل به وجود آمده بود. ارتباط رهبران بهائی با جریان شبکه یهود و صهیونیست‌ها تا سال‌ها بعد ادامه یافت و در طول جنگ جهانی اول و تحولات بعدی آن و در سایر رویدادهای تاریخی عرصه بین‌الملل، قویتر هم شد. بهائیان به عنوان جریانی که از ابتدا با شبکه یهود و صهیونیست‌ها در ارتباط بودند از این پیوند ذینفع شده و در منطقه شامات و فلسطین نیز فعالیت خود را ادامه دادند[۱].

درحقیقت اوضاع بهائیت زمانی از بن بست اولیه خارج شد که موضوع تشکیل دولت اسرائیل در فلسطین جدی شد و بهائیان در همراهی با مدیریت «آنگلوساکسون های صهیونیست» به همکاری با صهیونیسم و بعدها اسرائیل پرداختند[۲].

تشکیلات بهائی نه تنها یک دین و باور اعتقادی نیست بلکه این تشکیلات، تشکیلات اطلاعاتی و جاسوسی ست  که اعضای آن به جهت ساز و کار فعالیت این سیستم  در معرض اتهام جاسوسی قرار می‌گیرند. تمام سر نخ ها و ادله ها نشان دهنده ی آن است که این مجموعه از سال تاسیس موساد در سال ۱۹۵۱ تا حال حاضر متصل به موساد بوده و فعالیت خود را در پیش برد اهدافِ این سازمانِ اطلاعاتی و جاسوسی دنبال می‌کند[۳].

امام‌خمینی (ره) آن پیر حکیم در سال ۱۳۴۱ شمسی فرقه بهائیت را فرقه‌ای ساختگی و مولود سیاست‌های استعماری و در خدمت اهداف قدرت‌های استکباری می‌دانست. از گذشته آن را ابزار دست اسرائیل شمرده و به مردم و علما درباره این فرقه که در رژیم پهلوی پست‌های حساس را به دست گرفته بود، هشدار داده است[۴].

هر کجا در کشورهای مختلف دنیا که بهائیت نفوذ و جایگاه دارد رژیم جعلی اسرائیل نیز حضور و نفوذ دارد و این را می توان در تمام کشورهای دنیا اعم از آمریکا، کشورهای مختلف اروپایی، هند، مصر ، کره جنوبی، آذرباییجان  و …. به عینه مشاهده کرد. در کشورهایی که قصد نفوذ بیشر دارد اول بهائیت با حضور و نفوذ خود برای رژیم جعلی اسرائیل فرهنک سازی می کند بعد جایگاه اسرائیل در آن کشور تقویت می شود که این قضیه را می توان در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس مثل بحرین و امارات متحده عربی و کشور آذرباییجان مشاهده کرد.

 

دروغگویی کبیر درس آموز دروغگوی اکبر

در موضوع عملیات طوفان القدس و هجوم وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به غزه و کشتار زن و مرد و کودکان بی دفاع آن، نقش عناصر بهایی  در عملیات روانی این رژیم منحوص کاملا هویدا و آشکار است و طوریکه با بی شرفی تمام شایعه راه انداختند که حماس سر کودکان اسرائیلی را بریده است که بعد معلوم شد خبر از اساس باطل و دروغ بوده است که این تبلیغات غیر انسانی و شیطانی عناصر بهائی برای مظلوم نمایی رژیم کثیف و غاصب صهیونیستی است تا بتواند هر جنایتی علیه فلسطینی های مظلوم انجام دهد.

 

 

[۱] – (موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران)

[۲] – (سازمان سیاسی بهائیت، حمیدرضا اسماعیلی، ص ۱۳۲ – ۱۳۳)

[۳] – (کانال استاد حسن ارشاد)

[۴] – امام خمینی (رحمة الله علیه) در سال ۱۳۴۱، فرقه ضاله بهائیت را یک حزب سیاسی خواندند؛ و اینک که به مدد پیروزی انقلاب اسلامی، اسناد بسیاری از روابط این فرقه با صهیونیست ها افشا شده، صحت این نظریه بیش از پیش اثبات گردیده است.

امام خمینی (رحمة الله علیه) به رخنه ی عوامل اسرائیل به ویژه بهائیان در بسیاری از پست های کلیدی و حساس کشور اشاره کرده و چنین هشدار می دهند: «آقایان باید توجه داشته باشند، که بسیاری از پست های حسابی به دست این فرقه است که حقیقتاً عمال اسرائیل هستند. خطر اسرائیل برای اسلام و ایران بسیار نزدیک است. پیمان با اسرائیل در مقابل دول اسلامی، یا بسته شده یا می شود. لازم است علمای اعلام و خطبای محترم، سایر طبقات را آگاه فرمایند که در موقعش بتوانیم جلوگیری کنیم. امروز روزی نیست که به سیره ی سلف صالح بتوان رفتار کرد. با سکوت و کناره گیری همه چیز را از دست خواهیم داد.

.در سال ۱۳۴۱، ایشان بار دیگر خطر نفوذ و گسترش این فرقه ی منحرف در ارکان رژیم پهلوی را یادآور شده و فرمودند: «… اینجانب، حسب وظیفه ی شرعیه به ملت ایران و مسلمین جهان اعلام خطر می کنم، قرآن کریم و اسلام در معرض خطر است؛ استقلال مملکت و اقتصاد آن در معرض قبضه ی صهیونیست هاست، که در ایران به صورت حزب بهائی ظاهر شدند، و مدتی نخواهد گذشت که با این سکوت مرگبار مسلمین، تمام اقتصاد این مملکت را با تأیید عمال خود قبضه می کنند … تلویزیون ایران، پایگاه جاسوسی یهود است و دولت ها ناظر آن هستند…».

(https://fa.wiki.khomeini.ir/wiki)- https://makarem.ir

 

منابع:

سایت موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران

کتاب سازمان سیاسی بهائیت، حمیدرضا اسماعیلی

کانال استاد حسن ارشاد

https://fa.wiki.khomeini.ir/wiki

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please