کد خبر:12420
پ
israel4
بهائیت در ایران

وحدت عالم انسانی بهائیت= کشتار و قتل کودکان و زنان بی گناه و بی دفاع

وحدت عالم انسانی پیش کش، حداقل وجدان بشری و انسانی شما کجاست؟؟؟؟ در میان تعالیم دوازده گانه بهائیان که مهمترین دستور اجتماعی آنان است، یکی از پر آوازه ترین آنها وحدت عالم انسانی است. این تعلیم نه تنها به عنوان يک تعليم مهم معرفی شده، بلكه به عنوان محور اصلی و ريشه و اساس آیین […]

وحدت عالم انسانی پیش کش، حداقل وجدان بشری و انسانی شما کجاست؟؟؟؟

در میان تعالیم دوازده گانه بهائیان که مهمترین دستور اجتماعی آنان است، یکی از پر آوازه ترین آنها وحدت عالم انسانی است. این تعلیم نه تنها به عنوان يک تعليم مهم معرفی شده، بلكه به عنوان محور اصلی و ريشه و اساس آیین بهائيت به شمار آمده است. عبدالبهاء(عباس افندی) تقريبا در تمامی خطابات و اكثر نوشته هايش اشاره‌هايی كم و بيش به وحدت عالم انسانی کرده و آن را محور اصلی تعاليم بهائيان خوانده است. به جز رهبران اصلی، مبلغين بهائی نیز از اين تعليم زیاد ياد می كنند و در جزوه های تبليغيشان از وحدت عالم انسانی به عنوان شاهكار بهائيت ياد می کنند. در ابتدا وقتی با این تعلیم و تاکید بر آن مواجه می‌شویم، نرمی و مهربانی و مدارا با کل انسانها در نظر می‌آید؛ اما وقتی برای چگونگی ایجاد این تعلیم در جامعه به کتب بهائیان مراجعه می‌کنیم، مطالب زیادی که کاملا با وحدت عالم انسانی در تضاد است را مشاهده می‌کنیم که در ابتدا باور آن با توجه به شعارهای بهائیان مشکل است. آیا وحدت عالم انسانی این است که کشوری غاصب در اوج ظلم و ملتی ستمدیده در اوج مظلومیت علاوه بر اینکه خانه و کاشانه خود را از دست داده، زیر شدیدترین بمباران ها قطعه قطعه شود؟؟؟

عکس العمل فرقه ضاله و تروریست بهائیت به جنایات اسرائیل نشان دهنده میزان صداقت پایبندی آنان به اصل وحدت عالم انسانی است:

این درحالی است که حمایت بی‌چون و چرایی فرقه ضاله بهائیت از اسرائیل غاصب به شدت فزونی یافته است که به نوعی در این جنایت سگ هار و نجس منطقه شریک هستند.

نماینده سابق تشکیلات بهائیت در غرب کشور گفته: درصد زیادی از وجوهات جمع‌آوری شده بهائیت طی ۱۷۰ سال گذشته صرف هزینه‌های اسرائیل شده که منجر به چنین جنایات جنگی در غزه شده است.

تشکیلات بهائی بار دیگر سرسپردگی و ارادت خود را به جنایتکاران تاریخ بشر نشان داد. در حالی که همه آزادگان جهان، از وحشیگری و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به فلسطینیان اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کنند، اعضای وابسته به تشکیلات بهائی، در فضای مجازی سعی در تطهیر جنایات اسرائیل را داشته و یا در بهترین حالت، موضعی بینابینی اتخاذ نموده‌اند. بهائیان در حالی برای اسرائیل «زنده‌باد» می‌فرستد که جنایات این رژیم وحشی و غیر انسانی بویژه در بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیش از ۱۰۰۰ نفر از زن و کودک مجروح فلسطینی ، هیچ جای شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد که اصلا ذات این رژیم غاصب و پست با انسانیت میلیون های سال نوری فاصله دارد و در پستی و ذلت در اوج حقارت و خواری !!!

مراکز فرقه بهائی در سرزمین‌های اشغالی قرار داشته و سردمداران آن از گذشته بر این باور بودند که آینده بهائیت و رژیم خون‌ریز صهیونیستی، همچون حلقه‌های زنجیر به هم وابسته است. در واقع نیز تنها از مزدوران این رژیم برمی‌آید که این ستمگری آشکار را ببینند و چنین رفتاری خائنانه به انسانیت از خود نشان دهند.

نقشه های جغرافیایی نشان می دهد که فاصله زمینی مرکز و هدایت این فرقه ضاله (بیت الظلم) با این جنایات متعدد یکی دو ساعت بیشتر نیست .اما نقشه های انسانی و اخلاقی، فاصله ی بین بیت الظلم و اتباعش با انسانیت را چند میلیارد سال نوری نشان می دهد .دریغ از یک خط وجدان انسانی از این مدعی نمایندگی خداوند!

وحدت عالم انسانی پیش کش، حداقل وجدان بشری و انسانی شما کجاست؟؟؟؟

منابع:

سایت بهائی پژوهی

خبرگزاری فارس

سایت خبری تحلیلی ردنا

کانال استاد حسن ارشاد

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please