کد خبر:12426
پ
bahaism18
بهائیت در ایران

بیت الظلم (العدل) بهائیت، خائنین به ایران را سفیدشویی می کند!!!

تشکیلات بهائیت به مثابه سازمان امن سرویس‌های جاسوسی غرب بویژه اسرائیل و امریکا کار می‌کند. این تشکیلات با پرورش منابع انسانی و تربیت آنها در آن جوامع، از بسیاری هزینه‌های سازمان جاسوسی می‌کاهد. تشکیلات بهائیت در ایران، نمی‌تواند بگوید که من یک تشکیلات عقیدتی هستم. این سازمان سیاسی از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی […]

تشکیلات بهائیت به مثابه سازمان امن سرویس‌های جاسوسی غرب بویژه اسرائیل و امریکا کار می‌کند. این تشکیلات با پرورش منابع انسانی و تربیت آنها در آن جوامع، از بسیاری هزینه‌های سازمان جاسوسی می‌کاهد. تشکیلات بهائیت در ایران، نمی‌تواند بگوید که من یک تشکیلات عقیدتی هستم. این سازمان سیاسی از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های خود را برای کسب قدرت برداشته و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، نظامی و اطلاعاتی به صورت هدفمند فعالیت کرده است[۱].

عفیف نعیمی در سایت های بهائی با مظلوم نمایی خاص این سایت ها، یک شهروند بهائی معرفی می شود که در ایران محکوم به حبس های طولانی شده است این در حالی ست که:

عفیف نعیمی سرتیم اطلاعاتی معاون مشاور قاره ای (انتقال اطلاعات از ایران به اسرائیل) و مجری نقشه های بیت العدل در ایران در راستای اجرای مشروعات یا نقشه های بیت العدل برای رسیدن به حکومت بهایی در ایران بوده است.

عفیف نعیمی معاون مشاور قاره ای بیت العدل در ایران بوده است. فرقه ضاله بهائیت در حقیقت یک مسئول اطلاعاتی مرتبط با نیروهای اطلاعاتی مستقر در همسایگی (موساد) را سفیدشویی می کنید[۲] ؟

این تنها جاسوس بهائی نیست که سفیدشویی می شود بلکه نمونه های دیگر نیز وجود دارد. مانند این نمونه:

نیلوفر بیانی جاسوس محیط زیستی رژیم صهیونیستی دستگیر شده در سال ۱۳۹۶، موفق شده است از داخل زندان مقاله‌ای با عنوان «سواد اقلیمی در سرزمین نفت» نوشته و با ایراد اتهام به کشور در حوزه مدیریت محیط زیستی، این مقاله را از طریق یک شبکه حقوق بشری آمریکایی به نام «محققان در خطر[۳]»  با هدف فضاسازی علیه ایران و نمادسازی از نیلوفر بیانی به عنوان یک پژوهشگر در بند زندان، در فضای عمومی منتشر می‌نماید[۴].

یکی از ابزار های برپایی حکومت بهایی توسعه منابع انسانی برای تشکیلات بهایی است که از ضعیف ترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه یعنی کودکان سوء استفاده کرده و با همکاری افراد بی وجدان دست به تاسیس مدرسه زده اند تا از این ره آورد برای سازمان بهایی کودک سرباز تهیه تربیت نموده تا خیانت به کشور را تمام و کمال انجام دهند.

بر این اساس جاسوسان بهائی، مأموریت‌های تبلیغ گسترده‌ی آموزه‌های استعمار ساخته‌ی بهاییت و نفوذ در محیط‌های آموزشی در سطوح مختلف و به‌طور خاص مهدکودک‌های سراسر کشور را محوّل کرده بودند. علاوه بر آن اعضای هسته‌ی بازداشت شده، ملاقات‌های متعددی با کادر مرکزیت حزب صهیونیستی در خارج از کشور داشته و گزارشِ عملکرد نوبه‌ای پیرامون مأموریت‌های پیش‌گفته به‌ویژه ترویج سازمان‌یافته‌ی بی‌حجابی در ایران را به مرکز توطئه‌ی مستقر در فلسطین اشغالی ارائه می‌داد. در همین رابطه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که فارغ از سناریوهای تبلیغاتی و جنگ روانی بلندگوهای غربی صهیونیستی، با عزم و اراده‌ی جدی به وظیفه‌ی خود در قبال عوامل جاسوسی و هجمه به دین و فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی کشور و مزدوران رژیم اشغالگر قدس عمل کرده و خواهد کرد[۵].

[۱] – موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران

[۲] – (کانال استاد حسن ارشاد)

[۳] – (Scholars at Risk)

[۴] – (مجله خبری فارس پلاس)

[۵] – (خبرگزاری فارس)

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please