کد خبر:12703
پ
defa
بهائیت در ایران

بهائیت از ادعای دفاع از حقوق حیوانات تا دفاع از جنایات اسرائیل در غزه

بهائیان مسلک بهائیت را که کمترین ارتباطی به ادیان آسمانی ندارد و حتی به‌عنوان یکی از فرقه‌های ادیان الهی نیز قابل‌پذیرش نیست، با آموزه‌ها و شعارهای فریبنده می‌خواهند، آن را یک دین جدید و مترقی معرفی نمایند. در این راستا حمایت از حیوانات را  که در فضای مدرن امروزی جذابیت خاصی دارد، از آموزه‌های این […]

بهائیان مسلک بهائیت را که کمترین ارتباطی به ادیان آسمانی ندارد و حتی به‌عنوان یکی از فرقه‌های ادیان الهی نیز قابل‌پذیرش نیست، با آموزه‌ها و شعارهای فریبنده می‌خواهند، آن را یک دین جدید و مترقی معرفی نمایند. در این راستا حمایت از حیوانات را  که در فضای مدرن امروزی جذابیت خاصی دارد، از آموزه‌های این مسلک قرار داده تا با این سوژه مانند سوژه‌های فریبنده دیگر،  مترقی بودن مسلک خود را بیان کنند و در ضمن به خیال خودشان این باور علی‌محمد باب را با آیات قرآن مقایسه و تشبیه نموده تا عدم عقلانیت آن را بپوشانند.

با خواندن کتاب بیان فارسی و عربی علی‌محمد باب، برای هرکسی ثابت می‌شود که حتی یک مطلب ارزشمند و معقول در آن وجود ندارد، بسیاری از آموزه‌های این کتاب به‌گونه‌ای است که گویا بدون اراده از نویسنده و گوینده صادرشده و هیچ معنایی ندارند. علی‌محمد باب با القاء این‌گونه مطالب هم خودش را به چالش کشیده و هم مضحک بودن مسلک خود را به نمایش گذاشته است. یکی از این آموزه‌ها نسخ آیات قرآن درباره استفاده از حیوانات برای سواری و حمل‌ونقل است. باوجوداینکه بطلان مسلک بابیت و بهائیت روشن‌تر از آن است که نیازی به بیان داشته باشد، نسخ آیات قرآن چیزی نیست که از سوی غیر خدای متعال تحقق پیدا کند. افزون بر آن استفاده و عدم استفاده از حیوانات بارکش  چیزی نیست که متوقف به دستور کسی باشد بلکه انسان خود می‌داند باوجود وسائل حمل‌ونقل امروزی نیازی به استفاده نمودن از حیوانات بارکش درصورتی‌که به آن‌ها دسترسی داشته باشند، ندارد و  در مناطقی که وسایل حمل‌ونقل ماشینی وجود نداشته باشد، این نیاز همچنان به‌جای خود باقی است و منع نمودن مردم از به‌کارگیری حیوانات برای رفع احتیاجات امر غیرمعقول و غیر عقلایی است.

بهائیان این آموزه غیر عقلایی را در جهت مترقی نشان دادن مسلکشان مبنی بر حمایت از حیوانات القا نموده است این در حالی است که در برابر کشتار و قتل‌عام‌های ظالمانه انسان‌ها در سطح جهان سکوت را ترجیح داده و حتی یک بیانیه و اعتراضی از سوی بیت العدل علیه جنایات آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروه‌های تروریستی صادر نشده است. (مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم)

بهائیان که از نوکران رژیم صهیونیستی و زاده استکبار غرب به‌حساب می‌آیند، تلاش زیادی در موجه جلوه دادن اعمال کثیف و شنیع رژیم اشغالگر اسرائیل را دارند.

در همین خصوص در رسانه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستور کار بیت‌العدل، مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه جنایات اسرائیل غاصب است که از سوی بیت‌العدل به بهاییان ابلاغ‌شده و آن‌ها نیز مانند گذشته در اجرای فرمان‌ها بیت‌العدل تلاش گسترده‌ای دارند. (جهان نیوز)

مدعیان بهائی حقوق حیوانات حتی برای حقوق تضییغ شده حیوانات غزه  هم جرأت ابراز نظر ندارند.  چه برسد به ۷۰۰۰ کودک تکه تکه شده فلسطینی. (کانال استاد حسن ارشاد)

منابع:

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم

سایت جهان نیوز

کانال استاد حسن ارشاد

س.ن

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please