کد خبر:13108
پ
naarami
بهائیت در ایران

تلاش بهائیت برای القای فضایی ناآرام در کشور همزمان با انتخابات پیش رو

به نظر می‌رسد بهائیت به دنبال ایجاد فضایی متشنج در کشور در زمان انتخابات پیش رو هست… فرقه پژوهی – پایگاه خبری مفاز: مؤسسه توانا، که تعدادی از بهائیان مانند نازیلا قانع بعنوان استاد در آن فعالیت می‌کنند، با انتشار مطالبی به آموزش هنجارشکنان اجتماعی به‌ صورت مجازی با هدف ایجاد آشوب در کشور پرداخته […]

به نظر می‌رسد بهائیت به دنبال ایجاد فضایی متشنج در کشور در زمان انتخابات پیش رو هست…

فرقه پژوهی – پایگاه خبری مفاز: مؤسسه توانا، که تعدادی از بهائیان مانند نازیلا قانع بعنوان استاد در آن فعالیت می‌کنند، با انتشار مطالبی به آموزش هنجارشکنان اجتماعی به‌ صورت مجازی با هدف ایجاد آشوب در کشور پرداخته است. تعدادی از بهائیان نیز با باز نشر این مطالب به دنبال تحریک مردم به اغتشاش هستند.

دروغگوئی درباره وجود اعتراضات و اعتصابات گسترده در کشور، معرفی فیلترشکن‌های متعدد جهت دسترسی افراد به محیط‌های تحریک‌آمیز در فضای مجازی، معرفی محیط‌هایی جهت آموزش، روش‌های جلوگیری از شناسائی‌شدن توسط نهادهای امنیتی، آموزش‌ برای شرکت در تجمعات، آموزش‌ برای زمان دستگیرشدن و حفظ اطلاعات.

به نظر می‌رسد بهائیت به دنبال ایجاد فضایی متشنج در کشور در زمان انتخابات و یا حد اقل القای فضای ناآرامی سیاسی اجتماعی در کشور بوده و تلاش دارد از این شیوه به همراه ایجاد حس ناامیدی و یاس در مردم از حضور افراد در انتخابات جلوگیری کند.

البته سابقه این فرقه دست ساخته استعمار چیزی کمتر از این نیست، چراکه مطالعه سطحی در تاریخ سیاه و خبیثانه این فرقه شیطانی، موید حضور و دست داشتن این فرقه استعماری در اغلب مسائل ناآرامی در کشور بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در وقایعی مثل ناآرامی ها سال ۸۸، ۹۶ و ۴۰۱ می باشد.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please