کد خبر:13582
پ
palestine
بهائیت در ایران

بهائیت در تمام خون های ریخته شده در فلسطین اشغالی شریک است!!!!

در ماههای اخیر که شاهد کشتار وسیع و ناجوانمردانه مردم فلسطین و بویژه مردم غزه هستیم و رژیم غاصب و جانی صهیونیست از هیچ اقدام غیر انسانی در حق این مردم دریغ نمی کند، این سوال پیش می آید که فرقه و تشکیلات استعمار ساخته بهائیت، چه نقشی در این جنایات دارد. معقول آن است […]

در ماههای اخیر که شاهد کشتار وسیع و ناجوانمردانه مردم فلسطین و بویژه مردم غزه هستیم و رژیم غاصب و جانی صهیونیست از هیچ اقدام غیر انسانی در حق این مردم دریغ نمی کند، این سوال پیش می آید که فرقه و تشکیلات استعمار ساخته بهائیت، چه نقشی در این جنایات دارد. معقول آن است که بگوییم هر فرد، تشکیلات، دولتی و یا تشکل  و ائتلاف جهانی که در تأسیس یک تشکل و یا دولت دست داشته باشند، قطعا در تمام اعمال این دولت تأسیس شده تا قیام و قیامت سهیم هستند، منتهی کم و زیاد دارد، ولی قطعا همه مؤسسین دخیل هستند. به فرض مثال کسانی که در تأسیس داعش دخالت داشتند، اعم از  آمریکای جنایتکار، کشورهای غربی، کشورهای عربی، اسرائیل غاصب و جانی و  ترکیه، همه در جنایت های این فرقه شیطانی شریک هستند.

حال همین سؤال در مورد اعمال و رفتار رژیم غاصب اسرائیل مطرح است. لذا در ادامه بررسی خواهیم کرد که بهائیت ساخته استعمار چه نقشی در تمام خون های ریخته شده در  فلسطین اشغالی داشته است.

از سال ۱۸۶۸ م که میرزا حسینعلی نوری (بهاءالله) و همراهانش به بندر «عکا» منتقل شدند، پیوند بهائیان با کانون های مقتدر یهودی تداوم یافت و مرکز بهائیگری در سرزمین فلسطین به ابزار مهمی برای عملیات بغرنج یهودیان و شرکایشان در دستگاه استعماری بریتانیا بدل شد. به نوشته ی فریدون آدمیت: «… عنصر بهائی، چون عنصر جهود، به عنوان یکی از عوامل پیشرفت سیاست انگلیس در ایران درآمد، طرفه این که از جهودان نیز کسانی به این فرقه پیوستند».

این پیوند در دوران ریاست عباس افندی (عبدالبهاء) بر فرقه ی بهائی تداوم یافت. در این زمان بهائیان در تحقق راهبرد تأسیس دولت یهود در فلسطین، که از دهه ی ۱۸۷۰ و ۱۸۸۰ م آغاز شده بود، با جدیت شرکت کردند، به طوری که عباس افندی در سال ۱۹۰۷ به حبیب مؤید که به یکی از خاندان های یهودی بهائی شده تعلق داشت، پیام پیروزی یهود را در سرزمین فلسطین نوید می دهد و می گوید: «اینجا فلسطین است، عن قریب قوم یهود به این اراضی بازگشت خواهند نمود، سلطنت داوودی و حشمت سلیمانی خواهند یافت، این از مواعید صریحه ی الهیه است و شک و تردید ندارم، قوم یهود عزیز می شود… و تمامی این اراضی مرکز صنایع و بدایع خواهد شد، آباد و پرجمعیت می شود و تردیدی در آن نیست».

به پاس این خدمات و تلاش ها، وقتی عبدالبهاء رهبر بهائیان (۱۳۰۰ ش) مُرد، مأموران انگلیسی سفارتخانه ها و کنسولگری های بریتانیا مستقر در کشورهای غرب آسیا (خاورمیانه) اظهار تأسف و همدردی کردند. ضمن آن که وزیر مستعمرات حکومت انگلیس «مستر وینستون چرچیل» به مجرد انتشار این خبر، پیام تلگرافی برای کمیسر عالی انگلستان در فلسطین – سر هربرت ساموئل – صادر کرد و به او نوشت: «از معظم له تقاضا نموده مراتب همدردی و تسلیت حکومت اعلیحضرت پادشاه انگلستان را به جامعه ی بهائی ابلاغ نماید…»

در زمان جنگ اول جهانی، بهایی ها در فلسطین علیه امپراطوری عثمانی با انگلیس همکاری می کنند که پس از جنگ فرمانده ارتش ترکیه(عثمانی) قصد اعدام وی و تخریب مراکز بهایی را می کند، اما با فشار دولت بریتاینا قصد خود را رها می کند. لرد بالفور که بیانیه رسمی همکاری دولت انگلیس برای تاسیس وطن یهودی به یهودیان را صادر کرده بود، طی تلگرافی فوری به ژنرال آلن بی، فرمانده ارتش اشغالگر انگلیس، به وی فرمان می دهد که ” جمیع قوای بریتانیا در صیانت از عبدالبهاء، خانواده و دوستان وی بکوشند”. ژنرال آلن بی هم به عبدالبهاء لقب “سر” می دهد و مدال قهرمانی ” نایت هود” را نیز به وی اهدا می کند. عبدالبهاء نیز برای امپراطور جرج پنجم دعا می کند.

دولت استعماری فرانسه هم در مقطعی به کنسول خود در بغداد دستور می دهد که برای عبدالبهاء و خانواده اش و دوستانش تابعیت فرانسه صادر کند. همچنین دولت فرانسه از عباس افندی درخواست می کند که به مستعمرات آفریقایی این کشور مبلغان بهایی اعزام کند تا هزینه های سلطه فرانسه بر این مستعمرات کاهش یابد. زیرا تا مفاهیم دینی مانند جهاد وجود دارد هزینه ای استعمار افزایش خواهد یافت.

در زمان قیمومیت انگلیس بر فلسطین بهایی های زیادی در دو منطقه عکا و حیفا مستقر می شوند. از این روی با کمک انگلیس بیت العدل اعظم را در حیفا تاسیس می کنند.

عبد البهاء تاکید داشت که یهود باید در ارض مقدس تجمع کرده و عزت یابد. در سال ۱۹۵۴ دولت صهیونیستی شعبات محافل بهایی را در انگلیس، کانادا و فلسطین اشغالی به رسمیت می شناسد و از آن زمان تاکنون این فرقه ضاله را مورد حمایت خود قرار داده است. همانطور که گزارش های ساواک تاکید می کند؛ بهایی ها در ایران همواره از اسرائیل حمایت کرده و درخدمت اسرائیل بوده اند. ” اسرائیل مذهب بهایی ها را به عنوان یک مذهب رسمی شناسایی کرد و دولت این رژیم با اجرای برنامه ای به نام – تحبیب – می کوشد از اقلیت های فوق الذکر در سایر کشورهای جهان به ویژه ایران بهره برداری سیاسی، اطلاعاتی و اقتصادی کند” .

  • همچنین گزارش ۹/۹/ ۱۳۴۹ساواک می گوید” شنیده شده است که چندی قبل بهائیان ایران مبلغ هنگفتی که چند میلیون تومان بوده به اسرائیل کمک کرده اند.”
  • در سال ۱۹۶۷ که اسرائیل به چند کشور عربی حمله کرد، بهائیان ایران مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان(که معادل آن درعصر حاضر مبلغ هنگفتی می شود) کمک مالی جمع آوری کرده و به اسرائیل فرستادند.
  • در سال ۱۹۷۳ که مصر و سوریه به اسرائیل حمله کردند و در روزهای اول که پیروزی هایی بدست آوردند، محافل بهایی ایران این جنگ را مذموم اعلام کردند و نوشتند” نزاع و جدال منفور در گاه کبریاست” و حتی در نشریات کودکان نیز به حمایت از اسرائیل برخاستند.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حاکمیت دینی در این کشور آن هم در قرن بیستم، دشمنان این مرز و بوم که نتوانستند این تحول بزرگ را برتابند، با استفاده از این فرقه انحرافی برای ضربه زدن بهره جستند، اکنون «بهائیت» بیش از اینکه یک فرقه انحرافی دینی باشد،‌ یک فرقه سیاسی است که تحت حمایت همه‌ جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

اکنون حیفا و عکا در فلسطین اشغالی به مرکز فعالیت های بهائیان جهان معروف هستند. یکی از مکان های مقدس بهائیان در بندر حیفا در کوه کرمل همان جایی است که بهائیان ادعا می کنند استخوان های علی محمد باب  را ۴۰ سال بعد از اینکه امیرکبیر او را اعدام کرد از ایران منتقل و در آنجا دفن کرده اند که حالا آنجا مقبره ساختگی و جعلی او است.علاوه براین حیفا یکی از مهمترین کانون های حضور شیطان پرستان و کاهنان و مرکز اصلی تولید و توزیع فیلم های مبتذل در جهان است. زنان و دختران بهایی در پیوندی با شیطان پرستان وظیفه ترویج فساد اخلاقی را در جوامع دیگر خصوصا جوامع مسلمان برعهده دارند.

شهر عکا هم از دیگر مکان های مقدس بهائیان در فلسطین اشغالی است که قبر حسینعلی نوری در آنجا واقع شده است و در واقع به نوعی قبله بهائیان هم به آن سمت است و آن نماز صغری که پیروان این فرقه عباراتی در حد سه خط دعا می شود را تحت عنوان نماز می خوانند.

بهایی ها خود را سربازان اسرائیل می دانند. خصوصا که وقتی به تاریخ مراجعه می کنیم می بینیم که اکثر کسانی که بهایی شده اند، در آغاز یهودی بوده و بعد به اسلام گرویده اند و بعد از آن بهایی شده اند. قبل از فتنه باب، جماعتی از یهود در مشهد همه با هم مسلمان شدند و بعد به باب گرویدند و پس از آن بهایی شدند. در گیلان نیز میرزا ابراهیم جدید الاسلام ساکن رشت که یک یهودی بود مروج فرقه بهایی در سیاهکل شد.

شوقی افندی رسما اعلام کرد که حمایت از اسرائیل بر همه دولت های جهان ترجیح دارد و فرمان داد که بهائیان برای تشکیل محافل روحانی و ملی بر مبنای قوانین اسرائیل اقدام کنند. وی مهمترین وظیفه شورای بین المللی بهائیان را برقراری رابطه با اسرائیل اعلام کرده است.

پیوند برنامه ریزی شده میان بهائیت و صهیونیسم، دقیقا جهت پایه و بنیاد و اساسی طراحی شده بود که شوقی افندی در رأس آن قرار گرفت. در زمان حیات شوقی افندی، حکومت اسرائیل در فلسطین به طور رسمی تشکیل شد. با توجه به اختلاف دیرین مسلمانان و یهودیان، شوقی تصمیم گرفت سرزمین اسرائیل را مرکز اصلی بهائیان قرار داده و دولت یهود را به عنوان پناهگاه و پایگاه این فرقه درآورد. یعنی سازمان استعماری بهائیت جزء کسانی مثل دولت خبیث انگلیس است که در تشکیل دولت غاصب صهیونیستی دخالت تام داشته است و حمایت های مختلف پولی- مالی، اقتصادی، پشتیبانی نظامی و …. داشته است.

از آن به بعد بهائیت جاده صاف کن رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای مختلف جهان برای ایجاد ارتباط و هم چنین نفوذ در آن کشور بویژه کشورهای اسلامی می باشد.

بهائیت تشکلی سازمان یافته برای اهداف اطلاعاتی صهیونیست ها در کشورهای مختلف جهان است. هر کجا بهائیت حضور داشته باشد، حتما سازمان اطلاعاتی اسرائیل غاصب(موساد) فعالیت جدی دارد. به عنوان مثال استالین در شوروی سابق به خاطر فعالیت های اطلاعاتی این تشکل شیطانی، آن ها را قلع و قمع کرد و این فرقه و تشکل استعماری خبر این واقعه را مرتبا بایکوت نموده و نمی گذارد خبر آن پخش شود.

یا در سال ۲۰۰۶ میلادی سرویس اطلاعاتی هند، تمام نه نفر اعضای اصلی محفل ملی بهائیت را در هند به جرم جاسوسی و جمع و آوری اطلاعات بویژه در حوزه های نظامی و …. دستگیر و محاکمه نمود[۱].

یا در طول انقلاب اسلامی ایران تاکنون بارها کادرهای اصلی محفل بهائیان در ایران به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت و محاکمه شد و به صورت مستند محکوم شده اند.

وقس علی هذه ….

با توجه به این سوابق تاریخی و فرامین فرقه ای نمی توان هیچ فرد بهایی را جدای از اسرائیل دانست. اکنون سوال خیلی مهمی که باید پرسید این است که حال که حدود نه ماه از کشتار وحشیانه فلسطینی ها بخصوص مردم غزه می گذرد و هم چنین کشتار وحشیانه مردم فلسطین در این هشتاد ساله اخیر سازمان استعمار ساخته بهائیت چقدر دخیل است!!!

پاسخ و قضاوت این موضوع را به مخاطبین محترم و با بصیرت این مقاله واگذار می کنیم.

 

[۱] – تشریح این موضوع در سایت بهائیت در ایران با عنوان “ سند زنده جاسوس بودن بهائیان” موجود می باشد.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please