کد خبر:13857
پ
Untitled-2
بهائیت در ایران:

همراهی بهائیت با صهیونیست‌ها در هر جنایتی!

📌می‌دانیم که حزب بهائیت همچون صهیونیستَ ساخته و پرداخته دست انگلیس است، در همین راستا؛ ۱. عبدالبها با هدایت انگلیسی‌ها به اصطلاح این‌گونه پیش‌بینی می‌کند: «اینجا فلسطین است اراضی مقدسه است عنقریب قوم یهود به این اراضی بازگشت خواهند نمود سلطنت داودی و حشمت سلیمانی خواهند یافت.» ۲. روحیه ماکسول بیوه شوقی افندی در رابطه […]

📌می‌دانیم که حزب بهائیت همچون صهیونیستَ ساخته و پرداخته دست انگلیس است، در همین راستا؛

۱. عبدالبها با هدایت انگلیسی‌ها به اصطلاح این‌گونه پیش‌بینی می‌کند: «اینجا فلسطین است اراضی مقدسه است عنقریب قوم یهود به این اراضی بازگشت خواهند نمود سلطنت داودی و حشمت سلیمانی خواهند یافت.»

۲. روحیه ماکسول بیوه شوقی افندی در رابطه با رژیم اسرائیل چنین اظهار نظر می‌کند: «من ترجیح می‌دهم جوان‌ترین ادیان یعنی بهائیت از تازه‌ترین کشورها جهان یعنی اسرائیل رشد و نمود پیدا کند و در حقیقت باید گفت آینده ما بهائیان و اسرائیل همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوستَه است.»

۳. در حالی که، در اغلب کشورهای اسلامی بهائیت ممنوع اعلام گردید اما دولت اسرائیل همه‌گونه آزادی را به بهائیان می‌دهد و این پاداش استعمار انگلستان به عبدالبها بود که در ادامه باحمایت‌های صهیونیست‌ها، بهائیان حتی از پرداخت گمرک و مالیات معاف می‌شوند. همچنین کمک‌های بسیاری برای ساختن مقبره علی محمد باب و دیگر ساختمان‌ها و مقرهای بهائیان در حیفا و عکا به بهائیان صورت می‌گیرد. درمقابل این حمایت‌ها از بهائیان، رژیم صهیونیستی این حزب را در سرتاسر جهان به خصوص جهان اسلام برای جاسوسی بکار می‌گیرد و امروز هم می‌بینیم که این حزب و فرقه انحرافی و وابستگان آنان در سر تاسر دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند.

۴. نمونه بعدی آن، حمایت از عملیات کودک‌کشی و جنایات باند تروریست و جنایتکار صهیونیست‌ها در غزه می‌باشد.

که در ادامه حمایت از اقدام کاملا ناجوانمردانه و تروریستی در ترور شهید القدس «اسماعیل هنیه» می‌باشد.

اینها مرزهای شرارت را جابجا کرده‌اند. رسوایی بیش از این‌ها!!!!!!!!!!!

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please