کد خبر:14098
پ
Untitled-154
بهائیت در ایران:

بهائیت و تحریک قوم کرد در سالگرد اغتشاشات

سایت آسو (وابسته به بنیاد بهائی تسلیمی) ۲۹ مرداد مطلبی با عنوان «زنان کُرد، زندگی‌ای گره‌خورده با سیاست» منتشر کرد. رسانه بهائی تلاش کرده است در این نوشتار ضمن نسبت‌دادن برخی آداب ضد دینی به قوم کرد، آن‌ها را اقلیتی ستمدیده و همیشه معترض نسبت به جمهوری اسلامی معرفی کند. نویسنده، زنان کرد را افرادی […]

سایت آسو (وابسته به بنیاد بهائی تسلیمی) ۲۹ مرداد مطلبی با عنوان «زنان کُرد، زندگی‌ای گره‌خورده با سیاست» منتشر کرد. رسانه بهائی تلاش کرده است در این نوشتار ضمن نسبت‌دادن برخی آداب ضد دینی به قوم کرد، آن‌ها را اقلیتی ستمدیده و همیشه معترض نسبت به جمهوری اسلامی معرفی کند.

نویسنده، زنان کرد را افرادی مظلوم، سیاسی، عضو تشکیلات ضد نظام، همیشه داغ‌دیده، ناامید از خانواده، بی‌تفاوت نسبت به مسائل دینی، علاقه‌مند به فساد و رقص و… معرفی می‌کند.

سایت آسو تلاش دارد در سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که به بهانه مرگ دختری کرد در تهران کلید خورد؛ با تحریک قوم کرد و معرفی آن‌ها به‌عنوان اقلیتی مخالف جمهوری اسلامی تقابلی غیرواقعی را میان آن‌ها و نظام ایجاد کند.

بهائیت هموار تلاش کرده است از موضوعات قومیتی، اقلیت‌های دینی، فرق، زنان، جنسیتی، اقتصادی و… برای برهم‌زدن آرامش و سلامت اجتماعی در ایران بهره برده اختلافات مذهبی و قومیتی را در کشور به راه اندازد. این در حالی است که این فرقه استعماری، شعار عدم دخالت در سیاست از آموزه های آن است.

منبع

کانال مصاف آخر – ایتا- ۱۰ شهریور

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please