کد خبر:14364
پ
برنامه‌ای با هدف تشویق بهائیان ایران به تبلیغ حزب
بهائیت در ایران:

برنامه‌ای با هدف تشویق بهائیان ایران به تبلیغ حزب

سرویس رسانه‌ای فارسی زبان بهائی از ۱۰ شهریور پخش برنامه‌ای را با عنوان “زمین خانه من” آغاز کرده است و تا کنون (۳۰ شهریور) ۵ قسمت از آن پخش شده است. برنامه مذکور به معرفی بهائیانی می‌پردازد که در جهت تبلیغ فرقه از محل زندگی و وطن خویش مهاجرت کرده و سال‌ها در کشورهای مختلف […]

سرویس رسانه‌ای فارسی زبان بهائی از ۱۰ شهریور پخش برنامه‌ای را با عنوان “زمین خانه من” آغاز کرده است و تا کنون (۳۰ شهریور) ۵ قسمت از آن پخش شده است.

برنامه مذکور به معرفی بهائیانی می‌پردازد که در جهت تبلیغ فرقه از محل زندگی و وطن خویش مهاجرت کرده و سال‌ها در کشورهای مختلف به ترویج افکار باطل فرقه ضاله بهائیت پرداخته‌اند.

افراد معرفی شده تا کنون همگی ایرانی هستند.

روش‌های تبلیغی سازمان استعماری بهائیت مانند کلاس‌های روحی، حلقه مطالعاتی، نحوه دوست‌یابی، تبلیغ محله‌ای، کار با کودکان و… در این مجموعه، توضیح داده می‌شود.

تلاش شده سختی‌ها، مشکلات و موانع افراد در کار تبلیغی همراه با لذت‌ بردن از فعالیت‌ها به بیننده نشان داده شود.

به نظر می‌رسد با توجه‌ به دستور العمل‌های جدید بیت‌ العدل برای بهائیان ایران که آنها را به فعالیت بیشتر و تبلیغ گسترده در ایران امر کرده، برنامه مذکور با هدف تشویق هر چه بیشتر آنها، خصوصاً جوانان بهائی به مشارکت در کارهای تشکیلاتی و تبلیغات فرقه ای تهیه شده است.

این در حالی است که فعالیت حزب استعماری بهائیت در ایران ممنوع می باشد و این حزب شیطانی ادعا دارد که به قوانین کشورها پایبند است.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please