کد خبر:1620
پ
بهائیت محفل خیانت
به گزارش بهائیت در ایران

“بهائیت ، محفل خیانت”

کارگاه کشوری تولید پوستر با موضوع (بهائیت، محفل خیانت)،در دومین جشنواره ملی تجسمی مقدس‌نما، در شهر شیراز آغاز به کار کرد. این کارگاه در ذیل بخش پوستر دومین جشنواره ملی تجسمی مقدس‌نما  ، تولید پوستر (بهائیت محفل خیانت) را مورد توجه قرار داد. هنرمندان گرافیست سراسر کشور که در این کارگاه شرکت کرده اند پس […]

کارگاه کشوری تولید پوستر با موضوع (بهائیت، محفل خیانت)،در دومین جشنواره ملی تجسمی مقدس‌نما، در شهر شیراز آغاز به کار کرد. این کارگاه در ذیل بخش پوستر دومین جشنواره ملی تجسمی مقدس‌نما  ، تولید پوستر (بهائیت محفل خیانت) را مورد توجه قرار داد.

هنرمندان گرافیست سراسر کشور که در این کارگاه شرکت کرده اند پس از ارسال رزومه و آثار خود به این کارگاه دعوت شده اند. این کارگاه روز جمعه به کار خود پایان داد و آثار طراحی شده پس از داوری انتخاب خواهد شد.

از نکات برجسته این کارگاه حضور حجت الاسلام روزبهانی و حجت الاسلام کامل نواب از کارشناسان حوزه فرق و ادیان در کنار هنرمندان گرافیست است که به بالارفتن کیفیت محتوایی پوستر ها کمک می کند.

اما از همه قابل تامل اینکه صدای آمریکا درصفحه اینستاگرام خود  به برگزاری کارگاه “بهاییت محفل خیانت” واکنش نشان داد.

صدای آمریکا در واکنش به برگزاری این کارگاه نوشت: جشنواره ها و کارگاه های حکومتی در ایران علیه بهاییان نفرت پراکنی می کنند.

این اولین بار نیست که رسانه های آمریکایی و انگلیسی از فرقه بهاییت حمایت می کنند. این فرقه جاسوس پرور همواره سوژه رسانه های ضدانقلاب برای نفرت پراکنی است.

کلیدواژه : بهائیتخیانت
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please