کد خبر:3749
پ
mokafat
بهائیت در ایران

نقض و تجاوز به حقوق دیگران جرم است و مجازات در پی دارد

قزوین : خانه ای را از یک بهائی که بسیار خوش اخلاق بود رهن کردم و در موقع اسباب کشی متوجه شدم که این آقای خوش انصاف خانه را سه روز قبل به فردی دیگری فروخته است و وی ادعای ملکیت دارد . الان یک سال می گذرد و هنوز نتوانسته ام مبلغ رهن خود […]

قزوین : خانه ای را از یک بهائی که بسیار خوش اخلاق بود رهن کردم و در موقع اسباب کشی متوجه شدم که این آقای خوش انصاف خانه را سه روز قبل به فردی دیگری فروخته است و وی ادعای ملکیت دارد . الان یک سال می گذرد و هنوز نتوانسته ام مبلغ رهن خود را از وی بگیرم .

رشت : یک بهائی به جرم کلاهبرداری به زندان افتاد

شیراز : احتکار میلیاردی مصالح ساختمانی توسط یک تیم بهائی

تهران : حضور فعال بهائیان در اغتشاشات سال ۸۸ (اعترافات بهائیان مبنی بر حضور تشکیلاتی خود در پرونده ایشان ثبت شد)

قتل یک جوان بیست و هفت ساله توسط دوست بهائیش ، مقتول دارای همسر و دو فرزند بوده است

بهائیان در متنه ۸۸ به شعائر مذهبی مردم اهانت کردند

یک بهائی به اتهام تجاوز به یکی از محارم خود بازداشت شد ( شاکی پرونده نیز از افراد همان خانواده است )

بهائیان پشت پرده پرونده های زمین خواری

قتل تمام اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای کاشان توسط بهائیان

توهین به قرآن کریم توسط دکتر بهائی در روستای فتوح آباد

یک نظامی بهائی مردم را به گلوله بست و جان یازده نفر را گرفت ۲۳ کشته و زخمی آخرین آمار درگیری  بهائیان با تعدادی از جوانان خداجوی در محله شهرک سعدی شیراز حال بسیاری از مجروحین  وخیم اعلام شده است . شایان ذکر است تمام کشته ها از بین جوانان مسلمان بوده و در بین کشته ها و مجروحین حتی یک فرد بهائی نیز قرار ندارد.

در یک معامله چک فرد بهائی از طریق بانک بدلیل عدم موجودی برگشت میخورد و مخاطب شکایت تنظیم وبهائی دستگیر میشود .

در یک پرونده فرد بهائی متهم به کلاهبرداریست و شاکی خصوصی دارد و به همین دلیل بازداشت میگردد .

بهائیان به روستایی در نزدیکی قلعه شیخ طبرسی در شهر قائم شهر مازندران حمله کرده و تعداد ۱۲۰ نفر از اهالی را کشته و اموال آنها را غارت کردند . شایان ذکر است بقیه افراد روستا از زنان و کودکان به کوه های اطراف روستا پناه بردند .

کشتار بیش از ده نفر در عراق طی یک سری عملیات های سازماندهی شده . تمام اسناد حاکی از حضور فعال حامیان حسینعلی نوری ( پیامبر ساختگی بهائیت ) در این سلسله ترورها بوده است . شایان ذکر است تمام کشته ها از مخالفین بهاء بوده اند

یک بهائی ارمنی تبار به جرم جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی ارمنستان ، در همان کشور بازداشت شد .

و

…………

 

 

اینها و صدها مورد دیگر تنها گوشه ای از مواردیست که بهائیان بدلیل آن به قوه عدلیه کشیده میشوند البته این مختص بهائیان نیست مسلمانان و دیگر اقلیتها هم در مواردی بسیار بدلیل اعمال مجرمانه عمومی که شاکی خصوصی دارند بازداشت و راهی زندان میگردند  . با این فرض چند نکته حائز اهمیت است .

اول – حال فرض نمایید این اتفاقات در آمریکا و یا انگلستان رخ می داد ، نظام حاکم در آن کشورها باید با این افراد چه برخوردی داشته باشند ؟

آیا ما حق داریم به اتهام نقض حقوق بشر سران کشورهای آمریکا و انگلستان را محکوم نماییم ؟

دوم -آیا بهائیان تافته جدا بافته هستند ؟

سوم – در تمام دنیا به جرائم شخصی و عمومی رسیدگی میشود آیا ما حق داریم صرف داشتن اعتقاد خاص از جرائم افراد چشم پوشی کنیم ؟

چهارم – اگر قرار بود اعتقاد به فرقه ای ولو ضاله مبنای برخورد با بهائیان باشد در شرایط فعلی باید امار زندانیان بهائی چه عددی باشد و البته در شرایط فعلی آمار زندانیان وابسته به این فرقه چند نفر است .

با این دو دوتای ساده به این نتیجه میرسیم آنچه فرقه ادعا دارد و آنچه در واقعیت است یک سیاه نمائی از نظام اسلامی در فضای باز و گشاد مجازی بیش نیست . هم تشکیلات بهائیت میداند که وضعیت بهائیان داخل ایران چگونه است وهم سازمانهای حقوق بشری میدانند که فضا سازی بهائیت یک حقه رسانه ای برای تاثیر گذاری بر مجامع بین المللی و حقوق بشری است .

حامد محمودی مهر ۱۴۰۰

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please