کد خبر:5214
پ
tabligh
کوتاه و خواندنی

مبلغان بهائی و راهبردهای جذب افراد

تشکیلات بهائی در جهت جذب افراد مخصوصا جوانان به بهائیت از ترفندها و شگردهای مختلفی از جمله جاذبه های جنسی استفاده میکنندکه این  خود سبب ترویج فساد و بی حیایی و تغییرسبک زندگی در سرزمین های اسلامی میشود. به عنوان نمونه: تشکیلات بهائیت پس از استقرار نیروهای آمریکا در عراق تحرکات مشکوکی را برای ترویج […]

تشکیلات بهائی در جهت جذب افراد مخصوصا جوانان به بهائیت از ترفندها و شگردهای مختلفی از جمله جاذبه های جنسی استفاده میکنندکه این  خود سبب ترویج فساد و بی حیایی و تغییرسبک زندگی در سرزمین های اسلامی میشود.

به عنوان نمونه:

تشکیلات بهائیت پس از استقرار نیروهای آمریکا در عراق تحرکات مشکوکی را برای ترویج این آیین خرافی در این کشور آغاز کرد گفته می‌شود بمنظور تسهیل در ححصول نتیجه تشکیلات بهائیت یک محفل ملی در بغداد و چهار محفل ملی دیگر در شهرهای بصره موصل را اندازی کرد .  بنا بر طرح یکی از رهبران ارشد این فرقه قرار است نیروهای اعزامی با استفاده از ابزارهایی چون جاذبه های جنسی اقدام به جمع‌آوری طرفدار برای فرقه خود کنند.

جریان شناسی ص ۱۴۲ سجادجمشیدی

از قبل هم اینگونه اقدامات را شاهد بودیم دوستی دختران و پسران بهائی با دختران و پسران مسلمان که در نهایت به تغییر اعتقادات به بهانه ازدواج انجام میگرفته و حتی در برخی موارد قول مهاجرت به خارج از ایران نیز به مسلمانان داده میشده است .

گزارشات دریافتی از فعال شدن محافل بهائی در کشور های حاشیه خلیج فارس خصوصا شیخ نشینهای بحرین و امارات را دریافت شده بود .

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please