کد خبر:7340
پ
ErfanSabeti
بهائیت در ایران

باز هم دروغپردازی عرفان ثابتی شخصیت رسانه ای بهائیت

باز هم مبلغ بهائی دروغپردازی میکند. عرفان ثابتی حاصل صداقت در بیان عقیده به بهائیت را موجب زندانی شدن، مصادره اموال و اعدام برخی نزدیکانش در ایران دانست! اما اگر بیان عقیده موجب چنین مجازات هایی بود، چرا شامل شما و سایر بهائیان نشد؟! یا شما دروغ می گویید و باور به بهائیت، مجازاتی در […]

باز هم مبلغ بهائی دروغپردازی میکند. عرفان ثابتی حاصل صداقت در بیان عقیده به بهائیت را موجب زندانی شدن، مصادره اموال و اعدام برخی نزدیکانش در ایران دانست! اما اگر بیان عقیده موجب چنین مجازات هایی بود، چرا شامل شما و سایر بهائیان نشد؟! یا شما دروغ می گویید و باور به بهائیت، مجازاتی در پی ندارد یا اینکه بهائیان در ایران، بزرگترین دروغگویان و پنهان کنندگان عقیده هستند.

 

عرفان ثابتی جامعه ایران را دروغگو معرفی و صداقت بهائیان در بیان عقایدشان را ساختارشکنی در این جامعه دانست!

عرفان ثابتی مبلّغ و شخصیت رسانه ای تشکیلات بهائیت در مصاحبه ای، جامعه ایران را دروغگو معرفی و صداقت بهائیان در بیان عقایدشان را ساختارشکنی دانست! او حاصل این صداقت در بیان عقیده را موجب زندانی شدن، مصادره اموال و اعدام برخی نزدیکانش برشمرد.(۱)

پاسخ به عرفان ثابتی 

اینکه مدعی شدید نزدیکانتان در ایران بخاطر اعلام بهائی بودن اعدام شدند، آدمی را یاد این حکایت می اندازد که: «شخصی توسط راهزنان اسیر شده و سپس آزاد گشت، در بیان ظلمی که به او روا شده بود برای دوستانش توضیح داد که راهزنان نیمی از ما را کشتند و به نیمی دیگر تجاوز کردند! وقتی دید دوستانش با تمسخر به او می نگرند، در ادامه گفت: البته مرا نیز کشتند!» آقای ثابتی نکند می خواهید بگویید تمام بهائیان در ایران اعدام و زندان شدند و اموالشان مصادره شد؟! به راستی کدام عقل سلیمی می پذیرد که نزدیکانتان بخاطر باور به بهائیت مجازات شدند؟!

جناب ثابتی، ادعای زندان، اعدام و مصادره اموال نزدیکانتان بخاطر باور به بهائیت و هم زمان ادعای کُنشگری سیاسی و اعلام علنی عقایدتان در ایران (بدون اینکه گزندی به شما برسد)، با یکدیگر جور در نمی آید! اگر بیان عقیده موجب زندان، اعدام و مصادره اموال نزدیکانتان بود، پس چرا برای شما و سایر بهائیان که عقایدشان را علنی می کنند چنین مسائلی پیش نیامده است؟!

چرا اکثر قریب به اتفاق بهائیان در ایران، آزادانه فعالیت اقتصادی، تجاری و تحصیلی می کنند و به طور کلی زندگی عادی دارند؟!(۲) یا شما دروغ می گویید و صِرف اعلام بهائی بودن در ایران، حکم زندان، مصادره اموال و اعدام را در پی ندارد یا هم پیروان بهائیت در ایران، بزرگترین دروغگویان و پنهان کنندگان عقیده هستند و شما در مورد صداقت آنان دروغ می گویید.

البته بهائیانی که (در ظاهر یا واقع) به دستور پیشوایان خود مبنی بر اطاعت از حکومت ها، پایبندند و اعلام عضویت در تشکیلات معاند و برانداز بهائیت نمی کنند و به اجرای نقشه های آن در ایران نمی پردازند، از آزادی برخوردارند و به مرّ قانون به نیکی با ایشان برخورد می گردد.(۳)

پی‌نوشت:

۱- مصاحبه عرفان ثابتی با شبکه تلویزیونی ضدانقلاب.

۲- به عنوان نمونه بنگرید به مقاله: شرکت پارس آزما نمونه ای از فعالیت اقتصادی بهائیان

۳- بر اساس اصل چهاردهم قانون اساسی، تا زمانی که اقلیت های غیررسمی در کشور بر علیه اسلام و حکومت فعالیتی نکنند، از حقوق انسانی شان رعایت شده و با نیکی با ایشان برخورد می گردد: جهانگیر منصور، قانون اساسی، تهران: نشر دوران، ۱۳۹۳ ه‍.ش، ص ۳۵٫

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please