کد خبر:7275
پ
eqtesad
بهائیت در ایران

پارس آزما نمونه ای برای اثبات دروغپردازی فرقه ضاله بهائیت

تشکیلات بهائیت در حالی مدعی ممنوعیت کسب و کار پیروانش در ایران می شود که شرکت ها و کارکنان بهائی بسیاری در ایران آزادانه فعالیت دارند. شرکت پارس آزما نمونه ای از فعالیت اقتصادی آزادانه بهائیان در ایران است، بهائیانی که (در واقع یا ظاهر) به نص قانون در توطئه نکردن علیه اسلام و انقلاب […]

تشکیلات بهائیت در حالی مدعی ممنوعیت کسب و کار پیروانش در ایران می شود که شرکت ها و کارکنان بهائی بسیاری در ایران آزادانه فعالیت دارند. شرکت پارس آزما نمونه ای از فعالیت اقتصادی آزادانه بهائیان در ایران است، بهائیانی که (در واقع یا ظاهر) به نص قانون در توطئه نکردن علیه اسلام و انقلاب پایبندند و به اجرای سیاست های تشکیلات بهائیت در ایران نمی پردازند.

 پارس آزما

بر خلاف ادعای تشکیلات بهائیت مبنی بر ممنوعیت اشتغال بهائیان، شرکت پارس آزما نمونه ی بارزی از فعالیت آزادانه اقتصادی بهائیان در کشورمان است. بهائیانی که علیه اسلام و حاکمیت دسیسه نکنند و به اجرای سیاست ها و نقشه های تشکیلات بهائیت در ایران نپردازند، از آزادی برخوردارند.

تشکیلات بهائیت در مجامع بین المللی همواره مدعی سرکوب پیروانش در ایران بخاطر باور به بهائیت می شود. یکی از مصادیق ادعای سرکوب بهائیان در ایران از سوی این تشکیلات، محرومیت از کسب و کار پیروان این فرقه بخاطر پیروی از بهائیت معرفی می شود.

به عنوان نمونه سیمین فهندژ سخنگوی تشکیلات جهانی بهائیت، مدعیست بهائیان در ایران بخاطر باور به بهائیت از کسب و کار و درآمدزایی محرومند و به همین خاطر حکومت ایران باید تحت فشار و تحریم قرار گیرد:

«دولت ایران همیشه از هر بهانه‌ای برای آزار و اذیت بهاییان استفاده کرده است. در طی سال‌ها حاکمیت ایران سعی کرده با دروغ‌ها و اتهامات مختلف، بهاییان را در ایران مورد هدف قرار بدهد و از هر بهانه‌ای برای سرکوب کردن بیشتر آن‌ها استفاده کند… هدف دولت ایران همیشه این بوده است که فشارها را بر بهاییان از هر طریقی بیشتر و بیشتر کند و با سلب حقوق شهروندی، مانند حق کار و تحصیل، آن‌ها را مجبور کند از دیانت خود دست بردارند…. فشارهای بین‌المللی همیشه موثر بوده‌اند. تاریخ نشان می‌دهد که همیشه عدم فشارهای جهانی به دول ستمگر موجب شده است تا آن‌ها به ظلم و ستم به شهروندان‌ ادامه دهند و حتی آن را شدیدتر هم کنند. »

سیمین فهندژ

شرکت پارس آزما

اما هرچند که بارها گفته شده باور به بهائیت موجب مجازات و محرومیت هیچکس در ایران نشده است؛ در این مقاله قصد داریم تا به نمونه ای خلاف از ادعای محرومیت بهائیان از کسب و کار (به دلایل عقیدتی) اشاره کنیم:

شرکت پارس آزما فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ آغاز و با کسب مجوز از وزارت صنایع و معادن، همچنین تائید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، اولین کارخانه بزرگ تولید انواع تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی را با ظرفیت ۱۱۰۰۰ دستگاه در سال را احداث نمود. این کارخانه در استان اصفهان واقع است که یکی از شهرهای مهم تاریخی وصنعتی کشور عزیز ایران می باشد.

مدیر عامل این شرکت شخصی به نام یوسف جلیلی از پیروان و باورمندان به بهائیت است. اما جالب اینجاست که این شرکت و امثال آن که کم هم نیستند، در ایران اسلامی آزادانه با مدیریت و کارکنی از بهائیان به کسب و کار و خدمت به ایران مشغولند.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please