کد خبر:7536
پ
tahmasb
بهائیت در ایران

جناب ایرج طهماسب شما چرا؟

در سال‌های اخیر مصادیق قابل اعتنایی از سوءاستفاده فرقه ضاله بهائیت از مقبولیت چهره‌های هنری برای پیشبرد تبلیغات فرقه‌ای وجود دارد که دقت نظر و هوشیاری هنرمندان محبوبی همچون ایرج طهماسب را می‌طلبد. موج سواری فرقه ضاله بهائیت با عکس ایرج طهماسب در فضای مجازی کلید خورد تا شاهد ماهی‌گیری این فرقه ضاله از آب […]

در سال‌های اخیر مصادیق قابل اعتنایی از سوءاستفاده فرقه ضاله بهائیت از مقبولیت چهره‌های هنری برای پیشبرد تبلیغات فرقه‌ای وجود دارد که دقت نظر و هوشیاری هنرمندان محبوبی همچون ایرج طهماسب را می‌طلبد.

ایرج طهماسب

موج سواری فرقه ضاله بهائیت با عکس ایرج طهماسب در فضای مجازی کلید خورد تا شاهد ماهی‌گیری این فرقه ضاله از آب گل آلود باشیم.

بشری دستوری نژاد مدل بهائی شیرازی مقیم آمریکا یکی از مشارکت‌کنندگان در ساخت برنامه‌های شبکه pmp با سوء استفاده از عدم آگاهی ایرج طهماسب در حال اعتبار بخشی به برنامه کودک جولی و جواهر خود است.

در سال‌های اخیر مصادیق قابل اعتنایی از سوءاستفاده فرقه ضاله بهائیت از مقبولیت چهره‌های هنری برای پیشبرد تبلیغات فرقه‌ای وجود دارد که دقت نظر و هوشیاری هنرمندان محبوبی همچون ایرج طهماسب را می‌طلبد.

برای بشرا دستورنژاد که در حوزه کودک در حال فعالیت است داشتن عکس مشترک با یک فرد شناخته شده در بین افراد جامعه همچون ایرج طهماسب، می‌تواند برگ برنده و سندی برای درست نمایاندن تشکیلات فرقه‌ای خود در بین کودکان و خانواده آن‌ها باشد.

 

موارد نسبتاً قابل توجهی در ایران وجود دارد که نشان می‌دهد، هنرمندان آگاهانه یا ناآگاهانه در دام ترفند‌های تبلیغاتی فرقه‌های ضاله و کاذبی همچون بهائیت گرفتار شده‌اند تا از این طریق مهر تأیید به تفکرات انحرافی خود بزنند .

آنچه مسلم است نباید تمام تقصیرها را متوجه امثال طهماسبها کرد چرا که متاسفانه آنچه در شرایط فعلی اساسا به آن توجه نمیشود ، دادن نگاه امنیتی به افراد شاخص در حوزه های مختلف سیاسی . اقتصادی و فرهنگی است . که مراقب رفتار خود در مواجهه با عناصر معاند و مخالف ج . ا . ا مسافرتهای خارج از کشور باشند . این یک ضرورت است که باید مورد پیگیری قرار گیرد .

بهائیت در ایران
User views دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • جعفر پور جعفر بی آزار 18 شهریور 1401 / 1:05 بعد از ظهر
    1 2

    بهتر است با ایجاد تشکیلاتی مانند انجمن حجتیه با بهائیان اصولی و منطقی برخورد کنیم،همان سازمانی که بهائیت از آن ترس دارد.

ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please