کد خبر:7572
پ
cults6
بهائیت در ایران

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰۰ جلد کتب تبلیغی در شهرستان پاوه

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰۰ جلد کتب تبلیغ فرق ضاله در شهرستان پاوه استان کرمانشاه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف بیش از یک هزار جلد کتاب فرقه انحرافی ضاله در پاوه با هوشیاری پاسداران گمنام قرارگاه نجف اشرف و رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. پس از یک […]

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰۰ جلد کتب تبلیغ فرق ضاله در شهرستان پاوه استان کرمانشاه

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف بیش از یک هزار جلد کتاب فرقه انحرافی ضاله در پاوه با هوشیاری پاسداران گمنام قرارگاه نجف اشرف و رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

پس از یک سلسله کار اطلاعاتی دقیق، سربازان گمنام امام زمان (عج) و پاسداران قرارگاه نجف اشرف در نوار مرزی شهرستان پاوه موفق به توقیف یک محموله قاچاق شامل بیش از هزار جلد انواع کتب مورد استفاده در فرقه انحرافی ضاله شدند.

 

در این خصوص ۲ نفر شناسایی و دستگیر و اقدامات لازم جهت شناسایی تمامی عوامل دخیل در دستور کار قرار گرفت.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه نیز در این زمینه گفت: قطعاً این قبیل اقدامات انحرافی از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمنان با برنامه ریزی های دقیق و پیچیده و تأمین مالی آن هدایت می گردد و با قصد انحراف در افکار، باورها و اعتقادات دینی مردم، به ویژه جوانان انجام می گیرد.

 پاوه

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

حال سوال اینجاست چرا و با چه هدفی اینگونه اقدامات در راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی قرار میگیرد؟

پاسخ فقط در یک نکته است، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان انقلاب اسلامی در نبرد رودر رو و جنگ اقتصادی و البته بقول خودشان فشار حداکثری در تمامی عرصه ها شکست خورده و چاره را فقط در شبیخون فرهنگی میبینند. لذا در فضای مجازی و حوزه نشر و تصویر تمامی تلاش خود را بکار بسته تا اندلس دیگی اینبار در ایران اسلامی رقم بزند.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please