کد خبر:8046
پ
fetneh
بهائیت در ایران

ستیز بهائیت با محرم حسینی

بهائیت فرقه‌ای است که هدف آن از بین بردن دین مبین اسلام است و این فرقه ضاله که از طریق تشکیلات اسرائیل حمایت و پشتیبانی می‌شود، برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زند. تقسیم‌بندی ایام سال و روز بدون قانون خاصی یکی از حربه‌های آنان است،‌ به گونه‌ای که تاریخ […]

بهائیت فرقه‌ای است که هدف آن از بین بردن دین مبین اسلام است و این فرقه ضاله که از طریق تشکیلات اسرائیل حمایت و پشتیبانی می‌شود، برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زند.

تقسیم‌بندی ایام سال و روز بدون قانون خاصی یکی از حربه‌های آنان است،‌ به گونه‌ای که تاریخ تولد علی محمد باب و حسین علی نوری را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم تعریف کرده و هر ساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند.

بهائیت و محرم

اعضای فرقه بهائیت برای بی‌اهمیت جلوه دادن عزاداری امام حسین(ع) از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، تشکیلات بهاییت به دختران جوان این دستور را می‌دهند که با آرایش زننده و پوشش غیر اسلامی وارد هیأت‌ها و محافل عزاداری امام حسین(ع) شوند تا با این اقدامات قداست مراسم حسینی را از بین برده و هتک حرمت کنند.

جریانات وابسته به این تشکیلات در اغتشاشات سال ۸۸ حضوری پر رنگ داشته و در روز عاشورا به خیابان‌ها آمده و به رقص و پایکوبی پرداخته و بعضی از هیأت‌ها را به آتش کشیده و از این رو تعدادی از این افراد توسط ماموران نیروی امنیتی دستگیر شده و روانه زندان شدند که طبق اعترافات افراد دستگیر شده این دستور از بیت‌العدل گرفته شده بود.

 

 

 

 

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please