کد خبر:8216
پ
Padideh Sabeti
بهائیت در ایران

خانم ثابتی حافظه تاریخ پاک شدنی نیست

پدیده ثابتی از اعضای اصلی نهاد تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت، مدعی شد دستگیری های اخیر اعضای تشکیلات بهائیت به جهت ترساندن بهائیان و مقصر جلوه دادن آنان برای مشکلات کشور است! این در حالیست که طبق یک رویه تکراری تشکیلات بهائیتی که از بانیان تحریم و وضع موجود است، اتباعش را با قانون شکنی به […]

پدیده ثابتی از اعضای اصلی نهاد تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت، مدعی شد دستگیری های اخیر اعضای تشکیلات بهائیت به جهت ترساندن بهائیان و مقصر جلوه دادن آنان برای مشکلات کشور است! این در حالیست که طبق یک رویه تکراری تشکیلات بهائیتی که از بانیان تحریم و وضع موجود است، اتباعش را با قانون شکنی به تقابل حکومت فرستاده و اکنون که با آنان برخورد شده، از در طلبکاری وارد شده است!

جمهوری اسلامی در بازداشت های اخیر نشان داد که در برخورد با قانون شکنی و نفوذ، کاملاً مصمم است و بازی های رسانه ای و فریب کارانه، تأثیری در قانون مداری ایران اسلامی ندارد. در واقع تشکیلات بهائیت که به حمایت های رسانه ای و بین المللی دل خوش کرده باید بداند ” اقداماتش بی هزینه نیست.”

خانم ثابتی جهت یادآوری آنچه تشکیلات بهائیت با نظام و مردم ایران کرد ، شما رو ارجاع میدهیم به گزیده ای از برنامه حافظه تاریخی ایرانی قسمت ۳۱ که به موضوع تشکیلات بهائیت در فتنه ۸۸ پرداخته است.

حالا شما فکر میکنید این دشمنی آشکار فرقه ضاله بهائیت با ارزشهای اعتقادی مردم ایران به فراموشی سپرده خواهد شد . پس بدانید ریشه نفرت مردم مسلمان ایران از بهائیت از کجاست.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please