کد خبر:8901
پ
bahaism03
بهائیت در ایران

بی‌بی‌سی در خدمت بهائیت و بهائیان در خدمت bbc

بهائیت، فرقه‌ای ساخته دست انگلیس که عمر آن به بیش از یکصد سال هم نمی‌رسد؛ یعنی زمانی که انگلیسی‌ها چهره‌ ضد اسلامی خود را نمایان کردند و با وهم ایجاد تفرقه و نفاق و ضربه زدن به اسلام، این فرقه را بنیان نهادند؛ البته رویایی که هیچ‌گاه به حقیقت نپیوست. ولی اکنون آنان سعی می‌کنند […]

بهائیت، فرقه‌ای ساخته دست انگلیس که عمر آن به بیش از یکصد سال هم نمی‌رسد؛ یعنی زمانی که انگلیسی‌ها چهره‌ ضد اسلامی خود را نمایان کردند و با وهم ایجاد تفرقه و نفاق و ضربه زدن به اسلام، این فرقه را بنیان نهادند؛ البته رویایی که هیچ‌گاه به حقیقت نپیوست.

ولی اکنون آنان سعی می‌کنند تا افکار منحرف خود را از طریق خروجی تلویزیون دولتی انگلیس، “بی‌بی‌سی”، مطرح کنند.

بی‌بی‌سی

• بهائیت، آیینی است که توسط بخش‌های سکولار جامعه اسرائیل …
• کسری ناجی از شمال اسرائیل گزارش می‌دهد …
• یکی از دوستان خوب من بهایی بود …

این‌ها رپرتاژ آگهی‌های خوش خدمتانه‌ای است که انگلیسی‌ها، حداقل یک روز در میان در حمایت از دوستان بهائی و در اصل پشتیبانی از پیاده نظام‌های صهیونیست‌ها از طریق شبکه “‌بی‌بی‌سی” بر روی آنتن می‌برند.

خشت اول، با حمایت از بهائیان

سابقه‌ی حمایت بی‌بی‌سی از فرقه ضاله بهائیت از خشت اول بی‌بی‌سی بنا گذاشته می‌شود؛ یعنی ۸ دی‌ماه ۱۳۱۹

«در این هنگام که خبر فرستی به وسیله رادیو به زبان فارسی از بریتانیای کبیر آغاز می‌شود، بنگاه رادیوی انگلستان به تمام گوش دهندگان ایرانی و فارسی زبانان درهر جای جهان که باشند درود می‌گوید.
جمله ی بالا، صدای “حسن مؤقر بالیوزی” در لحظه افتتاح رادیو بی‌بی‌سی فارسی است؛ مدیر وقت این رادیو و از سران فرقه ضاله بهائیت.

بالیوزی که دستی هم در تحریف تاریخ و نگارش کتاب های تبلیغی فرقه انحرافی بهائیت دارد، سال‌ها سرکرده این فرقه در انگلستان به شمار می آمد و از صحنه گردانان کنفرانس معروف بهائیان در سال ۱۳۴۲ در لندن بود؛ کنفرانسی که اعترض شدید امام خمینی (رحمت الله علیه) در آن زمان را برانگیخت.

کادر‌سازی‌های این فرد از هم‌کیشان خود، روز به روز بر نفوذ فرقه بهائیت در بی‌بی‌سی فارسی افزود تا آن‌جا که از سی عامل اجرایی اصلی بنگاه شایعه پراکنی بی‌بی‌سی فارسی، بیش از نیمی از آنان از اعضای این فرقه انحرافی هستند و این رسانه را به تریبون تبلیغاتی این فرقه گمراه، مبدل کرده اند.

بی‌بی‌سی؛ ارگان بهائیت    

باقر معین، شاداب وجدی، لطفعلی خنجی و عنایت فانی از جمله کسانی هستند که از سه دهه گذشته تا کنون به عنوان مجری و تهیه کننده، نقش مهمی را در حمایت از بهائیان در بی‌بی‌سی ایفا کرده‌اند.

بهائیانی که فریبکارانه بارها و بارها اعلام کرده اند که بر اساس آنچه که مسلک خود می‌نامند به دنبال قدرت و تشکیل دولت نیستند و این در حالی است که تأملی در لابه‌لای رپرتاژهای آگهی بی‌بی‌سی درمورد بهائیت، دروغ بودن این ادعا را ثابت می‌کنند.

«مجری: الان نظریه بهائیان چیست؟ اگر امکان حکومت کردن برای بهائیان باشد، به عنوان اینکه دولت بهائی تشکیل شود؟ یعنی این در مرام بهائی هست؟

فرهاد ثابتان؛ سخنگوی جامعه بهائیت : “بدون شک”

باقر معین و مریم روشن هم اکنون مسؤولیت آموزش نیروهای بی‌بی‌سی در سراسر جهان را نیز برعهده دارند. بهائیانی که حالا به مرحمت دوستان صهیونیست خود در سرزمین‌های اشغالی، صاحب قبله کذایی شده‌اند و این باغ‌های غصبی را به تصرف خود درآورده‌اند و با تصویب رژیم جعلی صهیونیستی، حتی از پرداخت مالیات هم معاف هستند.

آلبرت لینکلن؛ دبیرکل جامعه بهائیت: «رابطه ما با اسرائیل بر اساس خصوصیات و احترام متقابل است.»
تعجب برانگیز نخواهد بود اگر بدانیم که غالب گزارشگران اعزامی تهیه کنندگان این آگهی‌های گزارش‌گونه در عکا و دیگر شهرک‌های سرزمین‌های اشغالی، تنها یک رمز موفقیت دارند و آن خوش خدمتی به فرقه ضاله عبدالبهاست.

مهدی پرپنچی، سردبیر فعلی بی‌بی‌سی فارسی، در وبلاگ شخصی‌اش، خاطرات سفر به فلسطین اشغالی و دیدار از مراکز بهائیت و حتی خواندن ورد‌های این فرقه گمراه را منعکس کرده است.

با بسط و گسترش رادیو بی‌بی‌سی، سران وزارت امور خارجه انگلیس تصمیم گرفتند با بودجه دولتی این کشور وبگاه جهانی این رسانه را در سال ۱۳۷۹ افتتاح کنند که این سایت با سردبیری “بهروز آفاق” فعالیت خود را آغاز کرد. فردی بهائی، که بعدها مدیر شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی هم شد.

این روزها بی‌بی‌سی فارسی با اعزام خبرنگاران خود به سرزمین‌های اشغالی، سعی می کند تا با توسل به ترفندهای مختلف، چهره این فرقه ضاله را تطهیر کند.

ناگفته نماند نقش استعمار پیر در تشکیل این فرقه در تاریخ، بسیار مشهود است و از این رو دور از ذهن نیست که آرشیو‌های بی‌بی‌سی، مملو از تصاویر لحظه به لحظه تشکیل این فرقه منحرف است.

اما دیگر با عیان شدن چهره بهائیان که از دست اندرکاران بی‌بی‌سی فارسی هستند و خروجی‌های این شبکه نیز بر اساس امیال آن‌ها تنظیم می‌شود، چهره شنیع و کریه بهائیان در تشکیل بی‌بی‌سی فارسی پنهان نخواهد بود.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please