کد خبر:12585
پ
GAZA
بهائیت در ایران

منطق بهائیت: امنیت برای کودکان بهائی، مرگ برای کودکان غزه

بهائیان که مدعی صلح جهانی و انس و الفت در بین انسان ها هستند، در برابر شهادت‌ مظلومانه کودکان بی‌گناه غزه سکوت کرده اند. اما همین فرقه مانند اربابان نژاد پرست خود درباره بهائیان، حتی اگر مجرم شناخته شوند و علیه امنیت ملی یک کشور اقدام کنند، معتقدند؛ دستگیری این مجرمین موجب شکنجه کودکان آنها […]

بهائیان که مدعی صلح جهانی و انس و الفت در بین انسان ها هستند، در برابر شهادت‌ مظلومانه کودکان بی‌گناه غزه سکوت کرده اند. اما همین فرقه مانند اربابان نژاد پرست خود درباره بهائیان، حتی اگر مجرم شناخته شوند و علیه امنیت ملی یک کشور اقدام کنند، معتقدند؛ دستگیری این مجرمین موجب شکنجه کودکان آنها می شود. یعنی صلح، امنیت و رفاه تنها برای کودکان بهایی مهم است. کشتار دستجمعی کودکان فلسطینی توسط رژیم کودک کش اسرائیل برای بهائیان اصلا مهم نیست. آنها حتی اگر فرصت و زمینه پیدا کنند در دفاع از این جنایت لحظه ای تردید نمی کنند.

 

هر روز اخبار ناگوار قتل و کشتار وحشیانه ساکنین غزه رژیم غاصب اسرائیل، قلب انسان های آزاده را به درد می آورد. در چنین شرایطی فریبا کمال آبادی بهائی که در برابر این همه جنایت سکوت اختیار کرده، نگران آزرده خاطر شدن کودکان بهائی است که والدین مجرمشان دستگیر شده اند.

فریبا کمال‌آبادی: بازداشت والدین بهائی دارای فرزند خردسال مصداق «شکنجه کودک» است.

کاش یکی از این بهائی گمراه می پرسید:

کشتن پدر و مادر در جلوی چشم کودک غزه‌ای چه حکمی در آئین بهائیت و در قانون حقوق بشر دارد؟

اگر کودک غزه ای را زیر آوار لِه کنند چه حکمی دارد؟

اگر برق بیمارستان را قطع کنند و کودکان بسیاری از نبودِ اکسیژن بمیرند، چه حکمی در آئین بهائیت دارد؟

در مورد چند هزار کودک که آنها را با بمب های آتش‌زا و بمب های فسفری بسوزانند، چه افاضه‌ای میفرمائید؟

اگر مادران و پدرانشان را جزغاله کنند و کودک نگاه کند، بیت العدل چه حکمی برای جزغاله کننده صادر می کند؟[۱]

بر اساس اعلام  سایت های خبری؛ قتل عام آدم‌ها حالا از مرد و زن و کودکان به نوزادن معصوم رسید و نوزادان به جدیدترین هدف جنایت‌های بی‌سابقه رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند به طوری که به گفته مسوولان وزارت بهداشت غزه آینده برای جان ٣۶ نوزاد نارس به شدت خطرناک است، برای سومین روز متوالی در مجتمع پزشکی الشفاء غذا موجود نیست و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی نیز وارد بیمارستان شده‌اند. وخامت اوضاع به حدی است که صدای مدیر اجرایی یونیسف، بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی در حوزه کودکان نیز بلند شده و چند روز پیش هشدار داد که گزارش‌ها از مرگ نوزادان در بیمارستان الشفا، بزرگ‌ترین مجتمع بیمارستانی شمال غزه که در آستانه تعطیلی است، نگرانی عمیقی را ایجاد می‌کند. به گفته وی، نوزادان بیمارستان «القدس» غزه نیز از کم‌آبی ناشی از تمام شدن شیر رنج می‌برند.[۲]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم اظهار داشت که دشمن صهیونیستی در اقدامی تروریستی و نازیستی و طی یک جنایت جنگی به تمام معنا دست به کشتار کودکان غزه زده است.

قاسم خاطر نشان کرد کشورهایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، شریک جنایات و کودک کشی این رژیم هستند.

وی افزود تمامی کشورها و نهادهای بین المللی باید به مسئولیت های خود عمل کرده و کشتار غیرنظامیان و کودکان در غزه را محکوم کنند.[۳]

حال برخورد شیوا اله وردی از متجاوزان بهائی به حقوق کودکان در ایران با قتل عام کودکان در غزه بیشتر مواضع صهیونیستی و ضد بشری این فرقه را تمایان می کند.

شیوا اله وردی مدعی است: اظهار انسانیت برای قتل عام هزاران کودک فلسطینی اشتباه است و باید برای فرزندان همکاران متجاوز ایشان به حقوق کودکان گریست!

این همان سخن  حسین علی نوری (بهاء اله) است که گفت میلیون ها غیر بهائی ارزشی کمتر از یک بهائی دارند، لذا تعجبی هم ندارد که یک بهائی برای کشتار کودکان فلسطینی ذره ای ناراحت نشود.

شیوا اله وردی و همکارانش سال ها جلوی چشم همه و با همکاری و نفوذ در گروه نادر مشایخی عربده می زد که جدال و نزاع شأن درندگان ارض است!

شیوا اله وردی و یارانشان در شلوغی های سال ۱۴۰۱ بارها و بارها و بارها مردم را به جدال و نزاع و درندگی تشویق و تشجیع کردند . همان کاری که شأن درندگان ارض بود .

یک روز مثل روباه مکار وارد مهد کودک شدن و دریدن و دزیدن فرهنگ و اعتقاد کودکان .

دیگر روز اما ، فریاد صلح و دوستی در برابر صاحبان بمب اتم و قاتلین میلیون ها انسان .

و امروز هم سکوت و توجیه در برابر کودک کشی اسرائیل.[۴]

 

س.ن

 

[۱]. کانال استاد حسن ارشاد

[۲]. خبرگزاری فارس ۲۴/۰۸/۱۴۰۲

[۳]. مرکز اطلاع رسانی فمسطین ۲۳/۰۸/۱۴۰۲٫

[۴]. کانال استاد حسن ارشاد.

 

منابع:

کانال استاد حسن ارشاد

خبرگزاری فارس

مرکز اطلاع رسانی فلسطین

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please